نوشته شده توسط : Mozhde

برای شبیه سازی انتقال باکتری، رشد و متابولیت های میکروبی بوجود آمده در محیط متخلخل و همینطور اثر آن در میزان ازدیاد برداشت نفت به روش میکروبی یک مدل دو بعدی، چهار فازی تهیه شده است. که در ادامه به بررسی و تحلیل روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت از دیدگاه ریاضی خواهیم پرداخت.

روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت از دیدگاه ریاضی

روش افزایش برداشت میکروبی نفت از دیدگاه ریاضی

در این قسمت راجع به روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت از دیدگاه ریاضی بحث می کنیم که در آن :

۱ـ مکانیسم تأثیر میکروب روی مخزن تحلیل می شود .

۲ـ گروه های مهم متابولیسمی با عوامل هیدرودینامیکی مخزن معین می شوند .

۳ـ ملاک های استفاده از روش تأثیر میکروب روی مخزن معین می شوند .

مدل ریاضی تأثیر میکروب در مخزن در این بخش ها بررسی می شوند . تزریق محلول آب ملاس با باکتری های کلستریدیوم داخل نمونه مختلط سنگ در این مدل مورد استفاده قرار گرفته است و نتایج محاسبات با داده های تجربی هم برابری کرده است .برای مطالعه بیشتر به مقاله افزایش میکروبی بازیافت نفت ازمخازن کربناته شکافدار با استفاده ازملاس ها و باکتری ها مراجعه کنید.

تحلیل روش افزایش برداشت میکروبی نفت از دیدگاه ریاضی

روش های MEOR ، جدیدترین و بیشترین گستردگی را دارند . در این نوع روش ها ، محصولاتی که تحت تإثیر میکروبی بوده اند ( متابولیت ها ) برای برداشت نفت مورد استفاده قرار می گیرند . جابجایی اضافی نفت توسط همان مکانیسمی که در شیمی فیزیک و متدهای گاز مورد استفاده قرار می گیرد ، تعریف می شود .

دلیل اینکه استفاده از MEOR تأکید می شود، تحقیق های زیاد و تجربه های موفق و آزمایشاتی است که آن را تأیید می کنند. بنابراین، استفاده از متد های MEOR ، امروزه موفق هستند. افزایش برداشت میکروبی نفت

ملاک های استفاده از روش های مؤثر میکروبی در مخزن در جدول ۱ نشان داده شده است و نیز متابولیت هایی که برای تحریک برداشت نفت مورد استفاده قرار می گیرند در این جدول نشان داده می شود. با استفاده از این جدول ما می توانیم مزیت استفاده از متد MEOR برای یک مخزن معین را تعریف کنیم که عبارتند از :

۱ـ ارزان قیمت

۲ـ تأثیر همه جانبه بر تحریک برداشت نفت .

۳ـ ازدیاد فاکتور های برداشت نفت را در محل اتصال آب به نفت افزایش می دهد . افزایش برداشت میکروبی نفت از نظر ریاضی

مطالعه جدیدترین کارهایی که بر روی مشکلات استفاده از روش های MEOR انجام شده ، لیست متابولیت هایی را که بر روی شیوه جابجایی نفت تأثیر می گذارند مشخص می کند ، که در اینجا آورده شده اند :

 اسید های ( استیک ، پروپییونیک ، بوتیریک و … ) 

شکستگی های مخزن را تغییری می دهد ؛ آنها تخلخل و تراوایی را بهبود می دهند ؛ و با کلسیت واکنش داده و اسید کربنیک خارج می شود . ( تولید می شود )

گازها ( مونو اکسید کربن ، دی اکسید کربن ، متان ، پروپان ، سولفید هیدروژن ، هیدروژن ، نیتروژن و … ) 

فشار عمومی مخزن را نگه می دارند و نفت را منبسط می کنند ؛ گرانروی نفت را پایین می آورند ؛ آنها تراوایی مخزن را بهبود می بخشند زیرا نوعی از سنگ های کربناته که تحت تأثیر اسید ها قرار نگرفته اند را در خود حل می کنند ، به عبارت دیگر تراوایی مخزن به دلیل حل شدگی سنگ های کربناته تحت تأثیر اسید ها اصلاح می شود. روش افزایش برداشت میکروبی نفت از نظر ریاضی

بیوسورفکتنت ها ( امولسیون کننده ها ، آنیونیک لیپوسا کارید ها ) 

آنها با کم کردن کشش سطحی ، سطح تماس آب ـ نفت ، گرانروی نفت را کم می کنند ؛ آنها باعث امولسیون شدن و امولسیون زدایی نفت می شوند .

جرم بیولوژیک ( بیوماس ) 

باعث گیر کردن ( Plugging up ) ، امولسیون زدایی انتخابی یا غیر انتخابی می شوند و به دلیل این که با هیدروکربن مخلوط نمی شوند ( ناپیوستگی دارند ) ، ترشوندگی (wettability) سنگ را عوض می کنند .

مواد پلیمری ( اِگزانتان ، اِسکلروگلوکان ، پلی ساکارید ها و … ) 

آنها موبیلیتی سیالات مخزن را کنترل می کنند و باعث انتخابی و غیر انتخابی بودن گیر کردن ( Plugging up ) می شوند .مکانیسم تأثیر میکروب چند فازی است . سوخت و ساز ( متابولیتس ) یک نوع از باکتری ها ، زمینه ای برای دیگر انواع آن است. روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت از نظر ریاضی

بنابراین، ما مدل ریاضی را داریم که اجازه پیش بینی نتایج تأثیر روش های میکروبی بر روی نوع ترکیبی سنگ ها را به ما می دهد و می توانیم به وسیله آن تأثیر اقتصادی و تکنولوژیکی روش های MEOR را تخمین بزنیم .این مدل ریاضی می تواند برای پیش بینی گسترش شیوه کم شدن سولفات در محل در طول وارد کردن آب سولفات به کار رود . پارامترهای رشد باکتری تا حد زیادی به توزیع دما در منطقه دیواره چاه ربط دارد . در این حالت رشد باکتری ، بخشی از مدل ریاضی می تواند با توزیع دما برای وارد کردن آب سرد دریا ترکیب شود .



:: برچسب‌ها: افزایش برداشت میکروبی نفت از نظر ریاضی , افزایش برداشت میکروبی نفت , روش ازدیاد برداشت میکروبی نفت از نظر ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

برنامه جداره گذاری یک چاه عموماً تعداد و نوع رشته های جداری که در چاه باید رانده شوند و اندازه لوله و لایه و عمق هر کدام را نشان می دهد و برنامه جداره گذاری همواره اندازه چاهی که هررشته جداری باید در آن رانده شود را مشخص می کند بنابراین در مناطق نفتخیز جنوب برنامه اندازه رشته جداری و مته توأماً‌ ارائه می شود . جداره گذاری چاه

تهیه برنامه جداره گذاری هر چاه همان طور که اشاره شد به کمک تجربیات عمومی حفاری و با استفاده از گزارش پیش بینی زمین شناسی و پیش بینی های مشکلات حفاری که با مطالعه و پژوهش در گزارش های گوناگون حفاری و نمودار ها و آزمایش های انجام شده در چاه ها و میدان های مجاور صورت می گیرد ،می باشد. برنامه جداره گذاری چاه

طراحی برنامه جداره گذاری در مناطق نفتخیز جنوب

طراحی برنامه جداره گذاری چاه در مناطق نفتخیز جنوب

در هر چاه نفت یا گاز (برای مطالعه بیشتر درمورد چاه های نفت و گاز به مقاله مراحل برنامه ریزی و طراحی چاه های نفت و گاز مراجعه کنید.)حداقل دو رشته جداری تولید و سطحی رانده می شود . علاوه بر آن بر حسب نیاز عملیاتی و تغییر نوع و گرادیان فشار بخش های زمین شناسی و مشکلات حفاری ناشی از شرایط زمین شناسی یا طولانی شدن فواصل باز چاه و رشته های میانی برگزیده می شوند .

نوع معمول طراحی برنامه جداره گذاری چاه های توسعه ای ـ تولید آسماری که در میدان های مهم  مناطق نفتخیز جنوب استفاده می گردد.رشته جداری سطحی لزوماً و در هر چاه به منظور پوشاندن لایه سست سطحی و تحکیم فونداسیون پایه های دستگاه حفاری و نیز ایجاد یک مبنا و پایه برای سوار کردن تجهیزات فورانگیر و سر چاهی و تولید رانده می شود .

اولین رشته میانی در مناطق نفتخیز جنوب، پس از حفاری سازند های آغاجاری و میشان و رسیدن به نزدیکی سازند گچساران باید رانده شود. علت آن است که سازند های آغاجاری و میشان معمولاً دارای گرادیان فشار عادی می باشند در صورتی که سازند گچساران دارای گرادیان فشار غیر عادی بسیار زیاد بوده و حفاری آن مستلزم استفاده از گل های حفاری سنگین است . جداره گذاری چاه

گرادیان فشار این گل ها معمولاً بیشتر از فشار شکست سازند های آغاجاری و میشان است . لذا دیواه های چاه قبل از ورود مته به  سازند گچساران با لوله های جداری فولادی پوشانده می شود .

رشته جداری بعدی در مناطق نفتخیز جنوب، رشته جداری تولید چاه محسوب می شود ضمن این که نقش یک رشته جداری میانی را نیز دارد . سازند آسماری این میدان ها در شرایط طبیعی خود دارای گرادیان فشار عادی است بنابر این ورود به آن با گل سنگین مورد استفاده در سازند گچساران امکان پذیر نمی باشد .

برنامه جداره گذاری تا حدودی به نوع برنامه تکمیل چاه نیز ارتباط پیدا می کند. به عنوان مثال چون روش برگزیده و بهتر تولید از یک مخزن ، تکمیل جداره گذاری شده مشبک کردن سازند بهره ده می باشد معمولاً ‌قسمت حفر شده چاه در سازند آسماری با رشته جداری دیگری ( اکثراً یک رشته آستری ) پوشیده می شود. همچنین تولید از چاه ها امروزه در بیشتر موارد از طریق یک رشته مغزی انجام می گیرد.

بنابراین رشته جداری تولید ممکن است عملاً هیچ گونه در معرض جریان تولیدی از چاه قرار نگیرد. راندن آخرین رشته جداری یعنی رشته تولید را بکلامی می توان هدف حفاری یک چاه تلقی کرد . رشته جداری تولید پوشینه و جایگاه نصب تجهیزات درون چاهی بهره برداری از چاه و مسیر جریان تولیدی می باشد. اندازه این رشته که بر اساس میزان پیش بینی شده تولید از چاه تعیین می شود پایه تعیین اندازه ها در برنامه جداره گذاری است .

محدوده تعیین گرادیان فشار لایه و عمق نسبت به هر یک از رشته های جداری بر اساس نظر و مطالعات زمین شناسان تعیین می گردد . در مناطق نفتخیز جنوب هر چند در طول عملیات حفاری چاه ممکن است نظر آنها دچار تغییر نیز گردد. در چاه های توسعه ای میدان های شناخته شده و فعال تغییرات احتمالی تنها در عمق نصب رشته جداری و در حدود دو متر می باشد .

روش و مراحل طراحی لوله های رشته جداری در مناطق نفتخیز جنوب 

طراحی لوله برای رشته های جداری (برای مطالعه بیشتر با بر اساس بررسی و مطالعه نیرو های اصلی و غالبی که درون چاه ممکن است بر آنها وارد شود یعنی نیرو های فروپاشی ، ترکشی و کششی انجام می گیرد . اینها مهمترین و موثرترین نیروهایی هستند که در درون چاه بر لوله ها وارد شده و اغلب باعث ایجاد شکل در آنها، ناویدگی و عدم مقاومت آنها در برابر نیروهای وارده و بی استفاده شدن آن ها می گردد .

نیرو های دیگر عوامل مخرب هستند زیرا ، تغییر شرایطی که در بالا به آنها اشاره شد معمولاً‌ کمیت و یا میزانشان در حدی است که به خوبی خود قدرت زایل گردانیدن یک رشته جداری را نداشته و تنها مقاومت و خواص آنها را تغییر و کاهش داده و در برابر نیروهای اصلی تضعیف می کنند . لذا به جز در مواردی استثنایی نقش و اثر این گونه موارد در کارایی و طراحی مستقیماً‌ وارد نگردیده و تنها با انتخاب ضریب طراحی مناسب ، درجه اطمینان سیستم طراحی شده جداری رعایت می شود و برای مقابله با برخی از عوامل روش های خاص سنجیده می شود. طراحی لوله برای رشته جداری

فرضاً تلاش می شود مسیر چاه ها حتی الامکان انحناء و سگ دست های شدید نداشته باشد و با سیمان کاری رشته جداری نقش عامل خوردگی و تغییر شرایط را کاسته و تا حدودی خنثی نمایند و بالاخره با استفاده از روش های متناسب و معقول در مراحل مختلف عملیات سیمانکاری و حفاری و تولید از چاه ،عوامل تضعیف رشته جداری تعدیل گردد .

در مناطق نفتخیز جنوب فروپاشی مهمترین وضعیت خطرناک است که برای یک رشته جداری در حال رانده شدن و یا نصب شده در چاه ممکن است پیش بیاید . البته باید توجه داشت که نیرو ها و تنش های وارد بر تمام طول یک رشته جداری یکسان نیست . فرضاً یک شاخه یا قسمتی از رشته جداری ممکن است تنها تحت نیروی فروپاشی و یا ترکش و یا خنثی باشد ولی قسمت های مختلف یک رشته جداری در وضعیت تنشی مختلف باشند . طراحی لوله برای رشته جداری

شرایط فروپاشی می تواند شاخص سخترین شرایط بوجود آمده برای بررسی یک رشته جداری باشند مخصوصاً‌ با توجه به این که با افزایش عمق فشار هیدرواستاتیک که مهمترین عامل ایجاد فشار فروپاشی است ایجاد می گردد.

با توجه به این امر رشته های جداری اغلب از پائین به بالا طراحی می شوند . از آنجا که شرایط و نیروها برای قسمت های مختلف یک رشته جداری تفاوت می کند در روش معمول طراحی ممکن است برای یک رشته از چند لوله جداری استفاده شود . بنابراین رشته های جداری ممکن است از یک نوع لوله و یا ترکیبی از شاخه‌های چندین نوع لوله باشد که درحالت دوم به رشته های جداری رشته مرکب (  COMBINATION.STRING)  گفته می شود.

مراحل و روش معمول برای طراحی رشته های جداری در مناطق نفتخیز جنوب به ترتیب زیر است البته فرضیات، شرایط و ضریب طراحی بر اساس مقررات حفاری مناطق نفتخیز جنوب ایران ارائه گردیده است.

۱ـ رشته های جداری ابتدا از لحاظ مقاومت در برابر فشار فروپاشی طراحی می شود. به این خاطر رشته جداری در ته چاه و خالی فرض شده و پس از تعیین نیروی فروپاشی وارده ، لوله های با ضریب طراحی یک انتخاب می شوند . فشار هیدرواستاتیک سیال حفاری در هر عمق شاخص فشار سازند و نیروهای تحت الارضی وارد بر خارج رشته جداری بوده و وزن طراحی شده گل حفاری در انتهای حفاری هر بخش چاه برای بررسی و تعیین فشار فروپاشی وارده بر رشته جداری مربوط به آن بخش به کار می رود . سپس با توجه به لوله های جداری موجود و در دسترس رشته های جداری از چند نوع لوله انتخاب خواهد شد.

۲ـ پس از طراحی ، رشته های جداری برای مقاومت در برابر فروپاشی ، رشته جداری از لحاظ فشارهای ترکشی وارد در شرایط مختلف که ممکن است در چاه پیش بیاید بررسی می گردد . بدین منظور مقدار نیروهای وارد و ضریب اطمینان ترکشی لوله محاسبه و امتحان می گردد و در صورت لزوم تغییر لازم در طراحی رشته جداری داده شده تا ضریب اطمینان کافی بدست آید.

طبق مقررات ضریب طراحی ترکشی لوله های رشته جداری باید ۱۲۵/۱ باشد . در تمام موارد فرض می شود پشت لوله ها آب است . در اغلب موارد و در صورت طراحی مناسب و درست مقاومت فروپاشی رشته جداری ، ضریب اطمینان ترکشی خود به خود کفایت خواهد نمود . طراحی لوله برای رشته جداری

۳ـ پس از بررسی دو عامل فوق رشته جداری از لحاظ مقاومت کششی بررسی می گردد . ضریب طراحی کشش ۸/۱ بوده و باید فرض شود که لوله ها در هوا آویزان هستند ( به عبارت دیگر چاه خالی از گل و پر از هوا است ) .

۴ـ در پایان طراحی و انتخاب لوله های هر رشته جداری ، مشخصات لوله های انتخابی همراه با ضرایب طراحی برای هر سه نیرو همراه با شرایط و فرضیات به کار رفته در طراحی ( مشخصاً‌ وزن گل فرض شده ) در برنامه حفاری چاه قید می گردد



:: برچسب‌ها: جداره گذاری چاه, برنامه جداره گذاری چاه, طراحی برنامه جداره گذاری چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

رمز موفقیت عملیات حفاری یک چاه مانند هر پروژه یا کار دیگر در گرو برنامه ریزی صحیح آن است . طراحی چاه های گاز موفقیت در عملیات به مفهوم رسیدن به هدف از پیش تعیین شده با حداقل هزینه است . هر شرکت نفتی همواره در صدد آن است که نفت و گاز را با کمترین هزینه تولید نماید ، و جهت نیل به این هدف تشکیلات مهندسی و کارشناسی مختلف و بخش های عملیاتی خود را به کار گیرد. برنامه ریزی چاه های گاز در این میان وظیفه گروه مهندسی حفاری تعیین و تنظیم روند کار از زمان مشخص شدن محل چاه تا رسیدن به هدف زمین شناسی خود و آماده شدن چاه برای بهره دهی و منظور تعیین شده می باشد.برای مطالعه بیشتر ما مقاله طراحی برنامه جداره گذاری در مناطق نفت خیز جنوب را توصیه میکنیم.

چگونگی و مراحل برنامه ریزی و طراحی چاه های نفت و گاز

کل عملیات حفاری یک چاه در واقع یک سری اعمال و کار های هماهنگ شده است که برنامه ریزی دقیق و مناسب می تواند به پیشرفت یکنواخت آن و جلوگیری از تلف شدن زمان لازم کمک کرده و در عین حال به میزان زیادی در نیروی انسانی و هزینه صرفه جویی می شود .

مهندس و یا گروه مهندسی حفاری برای آنکه بتواند به خوبی به وظایف خود عمل نماید باید به روش‌های حفاری منطقه یا میدانی که چاه باید در آن حفاری شود آشنایی کامل داشته باشد . برنامه ریزی چاه های نفت

البته این آشنایی به تنهایی کافی نمی باشد و مهندس یا برنامه ریز حفاری باید در انجام هر نوع یا هر مرحله از عملیات مختلف حفاری چاه های نفت کار آزموده و مجرب باشد تا بتواند به خوبی در تهیه و تدوین برنامه حفاری با دانش و استادی کافی عمل نماید . به همین خاطر است که مهندسان حفاری باید مدت معینی در سر چاه کار کرده و با هر گونه عملیات حفاری از نزدیک آشنایی کامل داشته باشد. طراحی چاه های نفت به هر صورت برنامه حفاری چاه معمولاً حاصل کار تنها یک فرد کار آزموده یا مهندس حفاری کاردان نیست بلکه آن چه به عنوان برنامه ریزی و راهنمای پیشبرد عملیات حفاری یک چاه استفاده می شود حاصل کار تیمی یک گروه مهندسی است . با تقسیم کار قسمت های مختلف برنامه از جمله مطالعه مدارک گزارشات ، تجزیه و تحلیل آنها و غیره و با طی سلسله مراتب ارشدیت ، برنامه تهیه ، تدوین و تأیید و برای اجرا و پیاده شدن به تصویب نهایی می رسد . طراحی چاه های نفت و گاز

اولین گام در تهیه برنامه حفاری یک چاه ، گردآوری کلیه داده ها و اطلاعات بدست آمده از چاه های قبلاً حفر شده میدان یا میدان مجاور می باشد . بدین خاطر آشنایی کامل با کلیه منابع اطلاعاتی موجود ، سهولت دسترسی به آنان و نیز آشنایی کامل با کلیه اطلاعاتی که هر یک از این منابع می توانند بدست دهند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است .



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

با توجه به این که استاتیک و تحرک شاره‌ها در طبیعت، صنعت و زندگی روزمره انسان کاربرد فراوان دارد، لذا دانشمندان آزمایشهای گسترده و اغلب مبتکرانه ای را در این زمینه ترتیب می‌دهند. این آزمایشها بیشتر کاربرد صنعتی دارند و همین امر سبب ایجاد علمی به نام مکانیک سیالات شده است. لازم است ذکر شود که مکانیک سیالات محاسباتی، در صنایع هوایی و ساخت سفینه‌های فضایی کاربرد دارد ، به همین دلیل نیاز به تحقیقات و پژوهشهای علمی و عملی در مکانیک سیالات وجود دارد. حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت سیال را ماده‌ای تعریف می‌کنند که وقتی تنش برشی هر چند کوچکی وجود داشته باشد، شکل آن بطور پیوسته تغییر کند. جسم جامد وقتی تحت تاثیر تنش برشی قرار بگیرد، تغییر مکان معینی می‌دهد و یا کاملا می‌شکند. مثلا قطعه جامد وقتی تحت تاثیر تنش برشی قرار بگیرد، تغییر شکلی می‌دهد که آن را با زاویه Δα مشخص کرده‌ایم. اگر به جای آن یک ذره سیال قرار داشت، Δα ثابتی وجود نداشت، حتی اگر تنش بینهایت کوچک می‌بود. در عوض تا وقتی که تنش برشی اعمال شود، یک تعییر شکل پیوسته ادامه دارد. در موادی مانند پارافین که گاهی آنها را پلاستیک می‌نامیم، هر دو نوع تغییر شکل برشی را می‌توان یافت که اگر به مقدار معینی کمتر باشد، تغییر مکانهایی مشابه تغییر مکان جسم جامد بوجود می‌آید و اگر مقدار تنش برشی بیش از این مقدار باشد، به تغییر شکل پیوسته‌ای مشابه تغییر شکل سیال می‌انجامد. مقدار این تنش برشی حد فاصل، به نوع و حالت ماده بستگی دارد.

حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت

 

سیالات (برای  مطالعه بیشتر درمورد سیالات میتوانید به مقاله جزوه ترمودینامیک ۱ صنعتی شریف مراجعه فرمایید) برای زندگی ضروری است زیرا:

– %۹۵ بدن انسان آب است.

– به هر ماده که نگاه کنیم یا خود یک سیال است یا در مجاورت یک سیال قرار دارد .

– ۷۵٪ سطح زمین از آب پوشیده شده است.

– ۱۰۰٪ هوا را تشکیل می دهد.

– اتمسفر زمین تا ۱۷ کیلومتر بالاتر از سطح زمین امتداد دارد. حل مسائل کتاب مکانیک سیالات وایت

علاوه بر موارد فوق در علوم هواشناسی، اقیانوس شناسی، هیدرولوژی، مسائل آبیاری، کنترل سیلاب ها، دفع فاضلاب ها، حرکت پرتابه ها، هواپیما ها، موشک ها و کشتی ها، جریان روغن و گاز ها در لوله ها، مطالعات پزشکی درباره ی دستگاه تنفس، و جریان، خون اساسا با جریان سیال سرو کار دارند.

تاریخ بشر در اثر علم سیالات متحول شده است:

– زمین ریخت‌شناسی

– مهاجرت و تمدن بشر

– روشها و تئوریهای ریاضیات و علوم جدید

– جنگ‌افزارها

مکانیک سیالات

 علم بررسی رفتار سیالات در حالت سکون یا حرکت و اثرات سیال بر مرزهای جامد یا سیال می باشد .و مکانیک سیالات از دو دیدگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد:

 

۱- بررسی حرکت سیالات در حالت کلی بسیار پیچیده می‌باشد؛ بنابراین همواره با استفاده از ساده‌سازی‌های مختلف راه را برای بررسی‌های گوناگون هموار می‌نماییم و برای جلوگیری از خطاهای مختلف از تلفیق روش‌های تجربی و تئوری استفاده می‌کنیم.

حالت‌های مختلف ماده:

– سیال: مایع و گاز

– جامد

۲- تفاوت اساسی این دو دسته در واکنش آنها نسبت به نیروی برشی می‌باشد. جامدات در مقابل یک تنش برشی یا یک تغییر شکل معین و ثابت مقاومت می‌کند.ولی اگر تنش برشی (هر قدر هم که کوچک باشد) به یک سیال وارد شود تا زمانی که این تنش به سیال وارد می شود؛ سیال در حال تغییر فرم خواهد بود.به عبارت دیگر می توان گفت در واقع سیال در مقابل تنش برشی تغییر شکل ممتد می دهد .

حل المسائل مکانیک سیالات وایت

در اینجا حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت (white) که از مراجع این علم در جهان و کشورمان می باشد، در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار خواهد گرفت.

مراحل حل مسائل سیالات:

۱- مطالعه مسئله، و بیان خلاصه آن.

۲- جمع آوری اطلاعات مورد نیاز.

۳- بیان خواسته های مساله.

۴- ترسیم یک طرحواره ی مناسب.

۵- بیان فرض های مناسب و تشخیص شرایط جریان (مانند پایداری و ناپایداری جریان؛ تراکم پذیری یا ناپذیر بودن؛ ویسکوز یا نا ویسکوز بودن؛ معادله های انتگرالی مورد نیاز است یا غیر انتگرالی). حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت

۶- حل پارامتری (تا جایی که ممکن است)، و کاربرد دستگاه آحاد SI یا BG برای حل عددی.

۷- بیان آحاد نتایج حاصله، و استفاده از تعداد ارقام با معنی مورد نیاز برای این نتایج.

 



:: برچسب‌ها: حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت , حل کتاب مکانیک سیالات وایت , کتاب مکانیک سیالات وایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

ترمودینامیک علمی است که در مورد روش های تبدیل انرژی و تغییرات خواص ماده در اثر تبدیل انرژی، تغییر فاز و یا تماس با ماده دیگر بحث می کند. این تعاریف بسیار کلی است و در واقع هنگامی می توان این تعریف را واقعا درک کرد که با جوانب کاربردی آن آشنا شده باشیم. جزوه ترمودینامیک 1 به عبارت دیگر تجربه و حوصله خواننده نقش مهمی در فهم مطالب دارد.خواننده نباید انتظار داشته باشد که در طول یک ترم تحصیلی کلیه مفاهیم این درس را مانند دروس استاتیک یا مقاومت مصالح درک کند بلکه یادگیری دروس دیگر مانند انتقال حرارت، سیالات و کاربردهای این دروس دریچه جدیدی را می گشاید و ابهامات درس ترمودینامیک در طول زمان و دوره چهارساله کارشناسی تا حدود زیادی از بین می رود.با این وجود، مشکلات فوق الذکر نباید منجر به بی علاقگی دانشجویان به این درس گردد.دانشجویان مکانیک برای مطالعه بیشتر میتوانند به مقاله حل المسائل کتاب مکانیک سیالات وایت مراجعه کنند.

جزوه ترمودینامیک 1 صنعتی شریف

 

جزوه ترمودینامیک حاضر خلاصه ای از برخی از فصول و مباحث درسی ترمودینامیک ۱ است که در دوره کارشناسی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی شریف تدریس می گردد. دانلود جزوه ترمودینامیک هدف از تدوین این جزوه راهنمایی دانشجویان در خلاصه نمودن مباحث مهم و مفاهیم اصلی درس می باشد. شایان ذکر است که درک عمیق مفاهیم ترمودینامیک صرفا توسط مطالعه با حوصله کتب مرجع امکان پذیر می باشد. لذا، این جزوه به تنهایی نمی تواند بدین منظور قابل استفاده باشد. فهرست مطالب این جزوه به صورت زیر است:

مقدمه جزوه ترمودینامیک

فصل اول  :تعاریف 

تعاریف اصلی-تعریف ترمودینامیک-قانون صفرام-قانون اول-قانون دوم-تعاریف فرعی-تعریف سیستم ترمودینامیکی-تعریف خاصیت-فرآیند-خواص متمرکز و گسترده-تعادل ترمودینامیکی-فرآیند غیرتعادلی و تعادلی

فصل دوم:خواص ماده ساده تراکم پذیر

تعریف ماده خالص-تعادل فاز بخار و مایع-تعریف کیفیت-درونیابی از جدول

فصل سوم:کار و گرما

تعریف کار-کار در فرآیند شبه تعادلی

-فرآیند حجم ثابت

-فرآیند فشار ثابت

-فرآیند دما ثابت یا ایزوترمال

-فرآیند پلی تروپیک

-تشابه بین کار و گرما

فصل چهارم:قانون اول ترمودینامیک

قانون اول ترمودینامیک-قانون اول ترمودینامیک برای یک فرآیند-تعریف آنتالپی-آنتالپی برای گاز ایده آل-گرمای ویژه گاز ایده آل بر حسب واحد جرم-گرمای ویژه گاز ایده آل-گرمای ویژه در حجم ثابت-گرمای ویژه در فشار ثابت-آزمایش ژول-تغییرات گرمای ویژه با دما-یک رابطه بسیار مهم-طرق محاسبه اختلاف انرژی داخلی و آنتالپی گاز کامل-قانون بقای جرم برای حجم کنترل-محاسبه دبی برای جریان یک بعدی یکنواخت در لوله ها-اصل بقای انرژی در مورد حجم کنترل-فرآیند حالت دائمی-جریان دائمی-فرآیند حالت یکنواخت-جریان یکنواخت جزوه ترمودینامیک صنعتی شریف

قصل پنجم:قانون دوم ترمودینامیک

ماشین یا موتور حرارتی-پمپ حرارتی-منبع حرارتی-راندمان یا بازده حرارتی-تغریف ضریب کارایی برای پمپ حرارتی-بیان قانون دوم ترمودینامیک-بیان کلاسیوس-بیان کلوین پلانک ،اثبات معادل بودن بیان کلوسیوس و کلوین پلانک-ماشین حرکت دائمی نوع دوم-فرآیند برگشت پذیر-فرآیند برگشت پذیر داخلی-نامعادله کلاسیوس-انتروپی خاصیت سیستم بسته-تغییرات-انتروپی برای یک فرآیند برگشت ناپذیر-اصل افزایش انتروپی-قابلیت کاردهی-تغییرات انتروپی جامدات و مایعات-فرآیند آدیاباتیک-محاسبه کار در فرآیند آدیاباتیک-فرآیند پلی تروپیک برگشت پذیر برای گاز کامل-فرآیند برگشت پذیر همدمای گاز کامل-تعمیم قانون دوم ترمودینامیک برای حجم کنترل-کار فرآیند حالت دائمی جریان دائمی برگشت پذیر-اصل افزایش انتروپی برای حجم کنترل-سیکل کارنو- جزوه ترمودینامیک

 



:: برچسب‌ها: جزوه ترمودینامیک , دانلود جزوه ترمودینامیک , جزوه ترمودینامیک شریف ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

فرم ها از جمله ضرروری ترین ابزارها در کسب و کارهای اینترنتی محسوب می شوند که کاربردهای فراوانی دارند. کسب اطلاعات شخصی و هویتی کاربران، ثبت سفارش های کاربران، نظرسنجی های مختلف ، ثبت نام کاربران در سایت و… از جمله کاربردهای فرم در کسب و کارهای اینترنتی است. افزونه های مختلفی در این رابطه ساخته شده اند که افزونه فرم ساز Gravity Forms اگر بهترین آنها نباشد قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. افزونه گراویتی

افزونه فرم ساز Gravity Forms

اگر به دنبال یک ابزار قوی در فرم ساختن هستید ما به شما افزونه فرم ساز Gravity Forms را پیشنهاد می کنیم. با افزونه فرم ساز Gravity Forms فقط در چند دقیقه فرم های وردپرس خود را بسازید و منتشر کنید. این افزونه امکان ساخت سریع و آسان با کم ترین زحمت را برایتان فراهم می کند. فیلدهای مورد نظرتان را انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید و فرم هایتان را به راحتی بر روی سایت خود که با استفاده از وردپرس طراحی شده است، قرار دهید.

 خصوصیات افزونه فرم ساز گراویتی فرم

  • نصب و راه اندازی فوق العاده آسان

نصب این افزونه فوق العاده ساده است کافی است که امتحان کنید.

  • فرم های ساده و قوی

فرم های تماس خود را قوی کنید. به سرعت فرم های وردپرس خود را با استفاده از ویرایشگر بصری ساخته و طراحی کنید. فیلدهای خود را انتخاب کنید، گزینه های خود را پیکربندی کنید، و به راحتی فرم ها را در سایت وردپرس خود با استفاده از ابزار ساخته شده درج کنید.

  • بیش از ۳۰ نوع ورودی فیلد برای فرم ها

افزونه فرم ساز Gravity Forms انواع متنوعی از ورودی های فیلد را برای ساخت فرم در اختیار شما قرار می دهد. کافی است با استفاده از ویرایشگر فرم، انتخاب کنید که کدام فیلدها را می خواهید استفاده کنید. افزونه گراویتی فرم

  • منطق شرطی

منطق مشروط به شما اجازه می دهدکه پیکربندی فرم خود را برای نشان دادن یا پنهان کردن فیلدها، بخش ها، صفحات و یا حتی دکمه ارسال بر اساس انتخابهای کاربر، تنظیم کنید. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی بر اساس اینکه از کاربر در سایت وردپرس تان خواسته اید که چه اطلاعاتی ارائه دهد، تنظیمات فرم ها را انجام دهید.                           .

  • اعلان های ایمیل

اگر دوست دارید انبوه افرادی را که به سایتتان هدایت شده اند جذب کنید و نگران هستید که آیا می توانید به همه آنها پاسخگو باشید یا نه، می توانید از اعلان های ایمیل  افزونه فرم ساز Gravity Forms که به صورت خودکار به کاربران فرستاده می شوند و به آنها در مورد ثبت فرمی که پر کرده اند، اطلاع رسانی می کند، استفاده کنید.

  • امکان آپلود فایل از طرف کاربر

آیا کاربران شما باید اسناد و یا عکس برایتان را ارسال کنند؟ نگران نباشید افزونه فرم ساز Gravity Forms امکان ارسال فایل از طرف کاربر در فرم ها را برایتان فراهم کرده. فقط فیلدهای آپلود فایل را به فرم خود اضافه کنید و فایل ها را در سرور خود ذخیره کنید. افزونه Gravity

  • امکان ذخیره فرم نیم کاره و ادامه دادن در هر زمان ممکن

اگر شما یک فرم دقیق طراحی کرده اید که تکمیل آن ممکن است کمی طول بکشد، برای اینکه کاربر سایت شما در صورت خسته شدن یا عدم امکان تکمیل فرم مجبور نشود دوباره یک فرم را از نو پر کند می توانید با استفاده از فرم های افزونه فرم ساز Gravity Forms به کاربران خود اجازه دهید تا فرم تقریبا تکمیل شده را ذخیره کنند و بعدا به پایان برسند.

  • محاسبات

افزونه فرم ساز Gravity Forms  صرفا یک افزونه برای نیاز امروزتان نیست بلکه یک ابزار ریاضی بیش از حد قوی نیز هست. انجام محاسبات پیشرفته بر اساس مقادیر فیلد ارسال شده کاری است که این افزونه برایتان انجام می دهد.

  • مبارزه با هرزنامه

هیچکس دوست ندارد دسته ای از ایمیل های ناخواسته را در صندوق ورودی خود داشته باشد. این افزونه با استفاده از گوگل reCaptcha، گزینه های واقعا ساده Captcha و Akismet، Gravity Forms به مبارزه با درهم و برهمی صندوق پستی کمک می کند.

  • طراحی کاملا ریسپانسیو

خوشبختانه در افزونه فرم ساز گراویتی فرمز فرم ها برای نمایش مناسب در انواع دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند یعنی یک طراحی کاملا واکنش گرا دارند.

  • امکان ادغام

در افزونه گراویتی فرمز شما می توانید فرم های خود را با طیف گسترده ای از خدمات و برنامه ها ادغام کنید. برنامه هایی مثل: MailChimp, PayPal, Stripe, Highrise, Freshbooks, Dropbox, Zapier و خیلی های دیگر.

  • محدود کردن و برنامه ریزی فرم

تعداد ورودی‌هایی را که فرم می‌تواند دریافت کند و فرم‌های زمانبندی را محدود کنید تا چگونگی و زمانی که داده‌ها را ثبت می‌کنید، را کنترل کنید .

  • توانایی ایجاد فرم نخبگان

اینجا می توانید تواناییتان در ایجاد فرم مخصوص خودتان را به نمایش بگذارید. با قابلیت های افزودنی مانند نظرسنجی ها، آزمون ها، نظرسنجی ها و ضبط ویدئو، ساخت فرم خود را به سطح بالاتری ببرید.

افزونه Gravity Forms به سرعت و به آسانی امکان یکپارچه سازی افزونه تان را با انواع خدمات شخص ثالث و حتی برای ادغام حتی عمیق تر با وردپرس از طریق مجموعه ای از Add-On ها فراهم می کند.

Add-On های افزونه فرم ساز Gravity Forms

افزونه Gravity Forms

دانلود افزونه گراویتی فرمز

بعضی از معروفترین Add-On های افزونه فرم ساز گراویتی فرمز

  • Gravity Forms PayPal Payments Standard Add-On

شما امکان راه اندازی و فروش محصولات و خدمات ساده در عرض چند دقیقه را با یک بار پرداخت PayPal خواهید داشت. کافی است فرآیند پرداخت خود را پیکربندی کنید به طوری که پست‌ها تنها پس از دریافت پرداخت توسط فرم‌ها ایجاد می‌شوند .

  • Gravity Forms MailChimp Add-On

لیست مشترکان بیشتری را با بهترین افزونه MailChimp برای وردپرس جمع آوری کنید. مستقیما تمام فرم هایتان را با MailChimp ادغام کنید تا مخاطبین لیست پستی بیشتری را جمع آوری کرده و بازاریابی ایمیل خود را در سطح بالاتری انجام دهید!

  • Gravity Forms Stripe Add-On

با Gravity Forms Stripe Add-On شما می توانید با یک بار پرداخت از کارت اعتباری ، اشتراک های پرداخت تکراری را تنظیم کنید و امکان راه اندازی و فروش محصولات و خدمات ساده در عرض چند دقیقه با یک بار پرداخت کارت اعتباری را فراهم کنید.

  • Gravity Forms Coupons Add-On

Coupons Add-On اجازه می دهد تا شما به راحتی کوپن های تخفیف را در فرم های سفارش ایجاد شده با Gravity Forms پیاده سازی کنید . کوپن ها می توانند فرم خاصی باشند یا به تمام فرم هایی که از فیلد کوپن استفاده می کنند، اعمال شود. این کاملا به شما بستگی دارد که آن را چگونه پیکربندی کنید!

  • Gravity Forms Zapier Add-On

ادغام حساب FreshBooks  با Gravity Forms بسیار ساده‌تر شده‌ است. هرگونه ارسال Gravity Forms را به یک فاکتور FreshBooks تبدیل کنید و  به طور خودکار مشتریان را ایجاد کنید. هنگامی که یک فرم ارسال می شود، به صورت خودکار مشتری ها را به حساب FreshBooks خود اضافه کنید.

  • Gravity Forms Help Scout Add-On

برای استفاده از پلت فرم سرویس راهنما و پشتیبانی از مشتریان خود Gravity Forms را با Help Scout ادغام کنید. راهنمایHelp Scout برای تیم هایی طراحی شده است که بدنبال ایجاد یک تجربه لذت بخش  برای مشتری هستند.

  • Gravity Forms Survey Add-On

Survey Add-On به شما اجازه می دهد تا به راحتی با کاربران خود ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات مربوط به مخاطبان مورد نظر خود را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کنید. تحقیقات بازار، رضایت مشتری، نظرسنجی کارکنان، نظرسنجی های رضایت شغلی، هر چیزی ممکن است! خرید افزونه گراویتی فرم

Add-On های اصلی افزونه گراویتی فرم

  • Active Campaign

  • Aweber

  • Campaign Monitor

  • CleverReach

  • Emma

  • GetResponse

  • iContact

  • Mad Mimi

  • Mailgun

  • Postmark

  • SendGrid

 Add-Ons نخبه

  • Advanced Post Creation

  • Authorize.net

  • Chained Selects

  • Partial Entries

  • Polls

  • Quiz

  • Signature

  • Survey

  • User Registration

  • Webhooks

 

دانلود افزونه گراویتی فرم

 

من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های ۰۸۱۳۲۶۷۲۷۷۵ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

برای مشاهده مطالب بیشتر اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: افزونه گراویتی فرم ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

CAM : کیفیت پرده ای هست که با دوربین دستی ضبط شده و صدای خود سینما هست.

TELESYNC – TS : کیفیت پرده ای هست که با دوربین حرفه ای و معمولاً با پایه ضبط میشه.. بیشتر مواقع در سینمای خالی، یا از روی ویدئو پروجکشن ها.. تصویر و کمی صداش از CAM بهتره، اما به هر حال پرده ای هست. دانلود رایگان سریال

TELECINE – TC : به صورت دیجیتال از روی حلقه فیلم سینمایی ضبط میشه.. کیفیت صدا و تصویرش خوبه.. اما به دلیل تجهیزات و هزینه ی بالاش زیاد متداول نیست و همون طور که میبینید Releaseهای خیلی کمی از این کیفیت وجود داره.. دانلود رایگان فیلم

SCREENER – SCR : این کیفیت مستقیم از روی نوار VHS که به صورت مقدماتی برای ویدئو کلوب ها، مغازه ها و در کل اینجور موارد فرستاده میشه ضبط میشه. اگه از نسخه ی اصلی کپی شده باشه، کیفیت خوب و قابل قبولی داره..
این VHSها معمولاً در بعضی قسمت های فیلم (بعضی فیلم ها در کل فیلم) یه واتر مارک برای کپی رایت و سریال نامبر میزنن که اگه پخش شد، بتونن ردیابی کنن.. به همین دلیل مجبور میشن اون قسمت رو کِدِر کنن.. دانلود رایگان بازی

DVD-Screener – DVDSCR : این همون Screener هست که از روی DVD به همون صورت ضبط میشه. مسلماً کیفیت از VHS بهتره، اگه کسی که ضبط میکنه حرفه ای باشه، کیفیت قابل قبولی داره..

DVDRip : این هم که کیفیت DVD هست و از DVD اورجینال Rip شده و کیفیت عالی داره.



:: برچسب‌ها: دانلود رایگان بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 خرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 

آباژور طرح نغمه با پایه  از جنس رزین پلی استر تهیه شده است.آبکاری آن با دستگاه وکیوم انجام شده که قابلیت شستشو را به محصول اضافه کرده است. این آباژور علاوه بر روشنایی.، با توجه به طراحی خلاقانه و چشم نواز خود، جلوه ی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشد.  خدمات آبکاری مجسمه پلی استر

آباژور ایستاده و تاثیر آن در دکوراسیون

انتخاب سبک و نوع روشنایی مناسب، تأثیر عمیقی بر زیبایی و دکور محل، علاوه بر تأمین روشنایی لازم دارد.در ایران مردم بیش‌تر روشنایی را متمرکز در محیط و به صورت چلچراغ و لوستر گزینش می‌کنند. و در کنار آن از آباژور بیشتر برای تزئین بهره می‌جویند، در حالی که سامانه‌های روشنایی غیر-متمرکز مانند آباژور و چراغ‌های توکار هالوژن به زیباتر نشان دادن محیط و همچنین آرامش بخشی بر روی افراد ساکن در محل کمک زیادی خواهند کرد. (ویکیپدیا) خدمات ابکاری مجسمه پلی استر

محل قرار گیری آباژور ایستاده کجاست؟

به طور کلی از آباژور برای نورپردازی فرعی استفاده می شود.به همین جهت در نقاط اصلی دکوراسیون قرار می گیرند تا نور بیشتری را در آن محل ایجاد نمایند.پذیرایی می تواند بهترین انتخاب برای قرار دادن یک آباژور ایستاده در نظر گرفته شود.هنگام خرید یک آباژور به هماهنگی مدل و رنگ بندی آن با سایر لوازم محیط پیرامونش دقت نمایید. تا با ایجاد این هماهنگی، جلوهی خاصی را اتاق خود بدهید. البته توجه داشته باشید که صرفا به رنگ غالب محیط توجه نکنید بلکه با در نظر گرفتن رنگ های دوم و سوم نیز و توجه به رنگ های فرعی، می توانید هارمونی بهتری میان وسایل خود ایجاد نمایید. از طرفی در انتخاب آباژور باید سبک خانه ی خود را در نظر بگیرید. آباژور خود را بات وجه به سبک مغلوب نشیمنتان انتخاب نمایید. سفارش امنیت وردپرس

آباژور را در محل های دیگری نیز می توان قرار داد؛.به عنوان مثال بین دو مبل تکی در فاضی نشیمن، کنار تلویزیون، کنار میز کنسول.و میز ناهار خوری و همچنبن فضاهای خالی در دکوراسیون اتاق پذیرایی.

اگر به دنبال خرید آباژور مناسب برای دکوراسیون منزل خود هستید،علاوه بر آباژور طرح مستانه با پایه،.پیشنهاد می کنیم برای دیدن مدل های بیشتر و انتخاب آسان تر به بخش آباژور ما سری بزنید. سفارش تنظیمات امنیتی برای وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

بی شک قالب خبری حرفه ای جنه Jannah وردپرس یکی از بهترین ها در میان انبوه قالب های خبری و وبلاگ نویسی است. قالب جنه بهترین طرح ها و امکانات برای ساخت ظاهر دلخواه شما برای سایت را دارد. قالب خبری حرفه ای Jannah وردپرس برای کسانی که در وبلاگ خود خواه خبری یا متن های طولانی می نویسند واقعا مناسب است چرا که امکانات زیادی در رابطه با استایل یا نوع فونت و رنگ و … در اختیارشان قرار می دهد. پیشنهاد می کنم نسخه کاملا فارسی سازی شده این قالب را از سایت تیک تم خریداری کنید و از مزایای فوق االعاده آن استفاده نمایید. امنیت وردپرس

قالب خبری حرفه ای جنه Jannah وردپرس با WooCommerce طراحی شده و توسعه یافته، بنابراین شما می توانید از قابلیت های پیشرفته پیچیده ای که ارائه می دهد، بهره مند شوید و از امکانات آن استفاده نمایید.

قالب Jannah وردپرسدانلود قالب Jannah

پیش نمایش فارسی قالب

قالب خبری حرفه ای جنه Jannah وردپرس

قالب وردپرس Jannah یک قالب خبری بسیار حرفه ای در وردپرس است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار میدهد و همچنین با ووکامرس سازگاری کامل دارد. قالب جنه دارای ۳ ویژگی مهم است که در ادامه به آنها اشاره میکنم.

  • شرکت با تجربه و طراح وب TieLabs، یعنی تیم تهیه کننده قالب فوق العاده Sahifa بیش از یک سال برای تولید قالب خبری حرفه ای جنه Jannah وقت صرف کرده و این قالب را مورد بررسی و توسعه قرار داده است.
  • ویژگی های دنیای واقعی مانند “انتخاب و اشتراک”، پشتیبانی از GIF مرسوم و اطلاعیه های مبتنی بر وب را داراست.
  • ناوبری موبایل برای دستگاه های مدرن امروز PLUS powerhouse AJAX Mega Menus ساخته شده است. امنیت سایت

طراحی مجدد انتشارات آنلاین، برای وردپرس 

قالب خبری حرفه ای جنه jannah وردپرس نگاه جدیدی به دنیای انتشار دسکتاپ در عصر مدرن بازاریابی محتوا دارد و با طراحی خیره کننده، گزینه های طرح بندی جدید، گزینه های به اشتراک گذاری مدرن و ادغام  محبوب ترین افزونه ها برای وردپرس برای حداکثر انعطاف پذیری و … سر و کار دارد.

کاملا ریسپانسیو

قالب خبری جنه وردپرس دارای طراحی کاملا واکنش گرا است که نه تنها با تمام دستگاه های مدرن امروز سازگار است، بلکه برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده تا به امروز برای محتوای swipeable نیز واکنشگراست.

 پشتیبانی از فن آوری AMP

چنانچه احتمالا می دانید (AMP) یا Accelerated Mobile Pages یک فریم ورک ارائه شده از طرف گوگل برای گوشی ها و تبلت هاست که در بالابردن سرعت لود شدن صفحات در موبایل بسیار موثر است، البته متاسفانه تعداد زیادی از قالب ها هنوز با آن سازگار نیستند، ولی خوشبختانه قالب خبری حرفه ای جنه jannah با این قالب سازگار است و از فناوری آن پشتیبانی می کند. بنابراین محتوای بهینه سازی شده شما یک محتوای mobile-optimized خواهد بود که در هر مکان و زمان با سرعت بالا لود خواهد شد. پاکسازی سایت

کاملا بهینه شده برای SEO 

قالب خبری Jannah وردپرس همچنین به واسطه مرور و بررسی مقالات و طرح های مختلف در زمینه سئو، دارای سئوی بسیار خوبی است. قالب جنه با پشتیبانی کامل از پلاگین فوق العاده محبوب Yoast بهینه شده. بنابراین شما می توانید بازدید کنندگان بیشتری را از جستجو گرهای Google و BING به داخل سایت یا وبلاگ خود جذب کنید.

عملکرد بالا، سرعت فوق العاده

سازندگان قالب خبری Jannah با چندین پیشرفتی که در پشت صحنه تولید این نرم افزار داشته اند توانسته اند سرعت بارگذاری صفحات واقعی و عملکرد وب سایت را به طور کلی افزایش دهند. در واقع نرم افزارهای زیر دچار تغییر شده اند:

  • Load Lazy: به این معنی است که عکس ها هنگامی که کاربر به آن ها نیاز دارد بارگذاری می شوند.
  • Minified Version for JS: همانند jquery.js کار می کند اما اندازه آن برای وب سایت ساخته شما، کوچکتر شده است.
  • Minified CSS Resources: فاصله، ردیف، خطوط جدید و نظرات را حذف می کند.
  •  برای کاهش DB Queries در کش ساخته شده است. ویروسکشی سایت

ادغام bbPress

این قالب با افزونه bbPress که بهترین نرم افزار انجمن ساز برای وردپرس است، سازگار است. این به این معنی است که شما می توانید مطمئن باشید که به آسانی می توانید تالارهای گفتگو را در داخل سایت WP خود راه اندازی کنید.

نسخه ی نمایشی Pre-Skinned

قالب خبری حرفه ای جنه Jannah امکان به روز رسانی با نور، تاریکی و همه چیز را برای پوسته آماده کرده است.

پشتیبانی از محتوای GIF

امروزه GIF ها نقش مهمی در تولید محتوا ایفا می کنند و شما می توانید در قالب خبری حرفه ای جنه آن را بومی کنید، بدون هیچ زحمتی، بدون افزونه ها اضافی می توانید متناسب با نیاز خود محتوای GIF بسازید.

دارای امکان پرش به مطالب یا Jump To Contents

قالب خبری جنه امکان ایجاد نقاط پرش را در متن به سادگی برای شما فراهم کرده است، چیزی که در نوشتن متن های طولانی می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

دارای مگا منوهای آژاکس

یک منوی خوب باید کاربران را جذب کند تا به صفحات دیگر نگاه کنند و احساس کنند که می دانند کجا هستند. با استفاده از مگا منو های مجهز به آژاکس، می توانید کاربران را جذب کرده و در سایت خود نگه دارید.

دارای امکان انتخاب و اشتراک گذاری

با قالب خبری حرفه ای jannah امکان انتخاب و به اشتراک گزاری موضوعات و مطالب را در شبکه های اجتماعی برای کاربرانتان فراهم کنید تا به این ترتیب بیشتر آن ها را در سایت خود نگه دارید. ویروس کشی وردپرس

دارای امکان بازاریابی ایمیلی

قطعا لیست ایمیل شما می تواند قدرتمند ترین ابزار بازاریابی در محیط امروز باشد، به همین دلیل قالب وردپرس Jannah امکان ایجاد لیست توزیع های ایمیلی را با استفاده از ابزارهایی مثل MailChimp و Feedburner را برای شما فراهم کرده است.

طراحی دوست داشتنی BuddyPress

با قالب وردپرس Jannah سایت خود را با یک رسانه اجتماعی کاملا یکپارچه و یا شبکه ساخته شده با یک طرح دوست داشتنی BuddyPress لمسی به  تجربه ای کاربر پسند برای کاربران تبدیل کنید.

سبک های هدر نامحدود

قالب Jannah وردپرس به شما کمک می کند تا با استایل های پیچیده ای که ریشه در اصول طراحی گرافیک دارند طرح دلخواه خود را با تعداد زیادی از سبک های هدر مختلف به دلخواه خود ایجاد کنید.

ویجت Instagram

Instagram یکی از محبوب ترین وب سایت های به اشتراک گذاری عکس های رسانه های اجتماعی امروز است. با قالب jannah شما قادر به ادغام وب سایت خود با خبرنامه خود و به اشتراک گزاری محتوای عالی از طریق Instagram خواهید بود. با ویجت Instagram Jannah شما می توانید با توجه به نیازهای خود از بین طرح های مختلف آنچه که می خواهید را انتخاب کنید، به سادگی دسته خود را اضافه کنید، سبک خود را انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید. ویروس کشی سایت

صفحه ساز شگفت انگیز

قالب Jannah وردپرس شامل یک صفحه ساز است که شما با کشیدن و رها کردن المان ها می توانید صفحات را مطابق سلیقه خود بسیاید. این صفحه ساز به شما کمک می کند تا طراحی خود را در بلوک ها به سادگی سفارشی کنید.

دارای لیست های ویدیو خیره کننده

قطعا ساختن لیست های ویدیویی برای کاربران یک راه عالی برای کاهش میزان گشت و گذار و نگه داشتن بازدیدکنندگان بیشتر است، این یکی از ویژگی های قالب جنه وردپرس است.

دانلود قالب Jannahدانلود قالب Jannah دانلود قالب Jannahدانلود قالب جنه

لیست امکانات قالب خبری جنه Jannah

  • پشتیبانی از ویرایشگر گوتنبرگ
  • ادغام با فناوری AMP
  • ادغام با فروشگاه ساز WooCommerce
  • ادغام با bbPress
  • ادغام با BuddyPress
  • دارای پوسته های متعدد
  • بیش از ۸۰۰+ فونت گوگل
  • بیش از ۱۵۰+ FontFace Fonts
  • طرح بندی پاورقی نامحدود
  • پوسته هدر نامحدود
  • به روز رسانی رایگان در طول عمر
  • پرش به محتوا
  • چیدمان محتوا چندگانه
  • مگا منوها
  • صفحه ساز شگفت انگیز
  • طراحی تعاملی
  •  پشتیبانی ۱۰۰٪ از RTL
  • سازگار با افزونه چند زبانه WPML
  • ساخته شده در پنل ترجمه
  • ابزارهای آب و هوا متحرک
  • پشتیبانی از محتواهای GIF
  • طرح BuddyPress
  • دارای ویجت Instagram
  • لیست های ویدیو خیره کننده - تنظیمات امنیتی وردپرس
  • اعلان های وب
  • کاملا واکنش گرا
  • منوی کشویی برای موارد مهم
  • پشتیبانی از پست چند صفحه ای
  • دسته بندی های سفارشی لوگو، رنگ ها و پس زمینه
  • نوار کناری چسبنده
  • نوار کناری نامحدود
  • قابل برنامه ریزی OFF-canvas Navigation Navigation
  • جستجو زنده آژاکس
  • دارای ۴۵+ مورد الگوهای پیش زمینه
  • ساخته شده در ویجت سفارشی
  • سازگار با محبوب ترین پلاگین Cryptocurrency
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب خبری جنه وردپرس …


:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

خیلی از برنامه نویسان و صاحبان اپلیکیشن برای این که بتوانند لینک دانلود افزونه را به مخاطبین ارسال کنند به دنبال این موضوع هستند که مخاطب عددی مثلا ۱ را به سامانه ارسال کند و سامانه به صورت خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برایشان ارسال کند. برای این کار لازم است که از قابلیت پاسخگوی خودکار به پیامک یا همان منشی پیامکی استفاه شود.

آموزش پاسخگوی خوکار به پیامک ها در پنل اس ام اس

اگر شما هم قصد دارید از این سرویس استفاده کنید یعنی تمایل دارید، مخاطبین عددی مانند یک را ارسال کنند بعد سامانه پیامک به صورت خودکار لینک دانلود اپلیکیشن را برای آن ها ارسال کند، می توانید از سرویس پنل اس ام اس مدیر پیامک برای این کار استفاده نمایید. پنل اس ام اس ارزان

پاسخگوی خودکار به پیامک

پاسخگوی خودکار به پیامک

مدیر پیامک قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را دارد یعنی شما می توانید از مدیر پیامک برای ارسال لینک دانلود به افرادی که عدد یک را به سامانه شما ارسال می کنند داشته باشید. در نظر داشته باشید این سرویس ارسال پیامک به بلک لیست کاملا قانونی بوده و افرادی که به شما عدد یک را ارسال می کنند به صورت اتوماتیک یک پاسخ خودکار و از پیش تعیین شده برایشان ارسال می گردد که این پیامک می تواند شامل ارسال لینک دانلود به صورت خودکار باشد یا شامل ارسال اطلاعات کسب و کار مانند کدهای crm به صورت خودکار باشد تا افراد زمانی که عدد یک یا مثلا اسم فروشگاه شما را وارد میکنند لینک کانال تلگرام، لینک پیچ اینستا و… برایشان پیامک شود. سامانه پیامک یا شاید شما بخواهید که شماره حساب های شما به مشتریان شما با ارسال عدد یک به صورت خودکار ارسال شود این قابلیت با خرید پنل پیامک مدیر پیامک به آسانی و با استفاده از ماژول، پاسخگوی خودکار و هوشمند پیامک امکان پذیر است و در این حالت، سامانه به صورت خودکار و با توجه به متنی که از فرستنده دریافت می کند پاسخ مناسب را برای فرستنده ارسال می کند. خرید سامانه پیامک



:: برچسب‌ها: پنل اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

افزونه Commentator وردپرس افزونه ای فوق العاده و حرفه ای امکان تبدیل نظرات سایت به یک قسمت گفت‌و‌گوی حرفه‌ای و جذاب را دارد که علاوه بر ایجکسی بودن امکان ساده سازی ارسال دیدگاه توسط کاربران را به همراه دارد. افزونه Commentator وردپرس به بهترین شکل ممکن نیاز به کد نویسی های پیچیده و یا استفاده از فرم ارسال نظرات را رفع کرده است. از جمله قابلیت‌های این افزونه پیشرفته می‌توان به سازگاری با تمامی قالب‌های وردپرسی نام برد. با نصب و فعال سازی افزونه محبوب Commentator می‌توان سایت را به سیستم کاربردی و زیبای ارسال نظرات و دیدگاه ها کامل ساخت. افزونه امنیتی وردپرس

افزونه دیدگاه حرفه‌ای Commentator وردپرس

با نصب افزونه Commentator بر روی سایت خود اگر کاربران برای یک موضوع چند درخواست های تکراری داشته باشند می‌توانید یکی از این نظرات را پین و گزینش کنید تا دیگر کاربران سوال تکراری نپرسند. این که مثلا برای پشتیبانی کاربران سایت خود نیز می‌توانید از امکان اپلود عکس استفاده کنید تا آسان تر به کاربران پاسخ دهید. قالب بندی بسیار زیبای افزونه Commentator وردپرس باعث شده است تا بازدیدکنندگان سایت شما به آسانی متوجه سوالات پرسیده شده در نظرات،‌ پاسخ های داده شده، نوع کاربر و … بشوند، افزونه دیدگاه حرفه ای وردپرس کامنتیتور همراه با ۲ طرح ارائه می‌شود. به صورت پیشفرض طرح و رنگ بندی آن روشن می باشد. ولی اگر تم سایت شما تاریک سیاه است می‌توانید در تنظیمات، قالب رنگ بندی افزونه نظرات و دیدگاه های حرفه ای وردپرس Commentator را تغییر دهید. پشتیبان وب سایت

 افزونه Commentator وردپرس افزونه Commentator وردپرس  افزونه Commentator وردپرس افزونه Commentator وردپرس

افزونه دیدگاه وردپرس Commentator

تعرفه پشتیبانی سایت وردپرس امکان ارسال نظر بدون تکمیل کردن فرم ها از دیگر امکانات افزونه وردپرس Commentator است، که علاوه بر این که زمان ارسال نظرات کاربران در سایت را کاهش می دهد باعث تسهیل کردن پروسه ارسال نظرات خواهد شد. کاربران سایت شما اگر قبلا به اکانت گوگل خود وارد شده باشند یا مثلا فیسبوک و … می توانند با کلیک کردن بر روی آیکون social media خود فیلدهای مورد نیاز را به صورت خودکار تکمیل کنید. امکان دادن امتیاز مثبت و منفی به نظرات کاربران باعث می‌شود تا خود کاربران سایت شما بتوانند نظرات سایر کاربران را بسنجند.

قابلیت سفارشی سازی آیکون ها و دکمه ها و رنگ بندی ها در افزونه Commentator باعث می شود تا با سلیقه خود بدون نوشتن هیچ کدی و بدون داشتن دانش برنامه نویسی افزونه را با سلیقه خود تغییر دهید و صفحه بندی نظرات وقتی که تعداد آن‌ها در یک لیست زیاد می‌باشد علاوه بر مرتب سازی باعث کم شدن فضای صفحه هم می شود. کاربران وب سایت شما می‌توانند با سلیقه خود نظرات ثبت شده در سیستم را مرتب سازی کنند.

برخی امکانات افزونه Commentator 

  • سازگاری کامل با افزونه User Pro و افزونه های مشابه آن
  • درج دیدگاه، ارسال تصویر، رای به نظر، پاسخ به دیدگاه دیگری و … کاملا ایجکس
  • امکان ورود کاربر از طریق شبکه های اجتماعی
  • قابلیت سفارشی سازی قسمت های مختلف
  • قابلیت تغییر آیکون ها برای هر یک از امکانات قالب
  • قابلیت پشتیبانی از فونت های گوگل ( خدمات پشتیبانی وب سایت )
  • قابلیت پرچم دار کردن دیدگاه ها توسط بازدیدکنندگان
  • قابلیت ضمیمه کردن عکس در دیدگاه ها توسط کاربران
  • بارگذاری و ثبت شدن نظرات در سایت به صورت آجاکس بدون رفرش کردن صفحه
  • قابلیت انتخاب و گزینش نظرات یا حذف نظرات در تنظیمات افزونه
  • طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند با نمایش دقیق جزئیات
  • امکان ورود یا تکمیل مشخصات با استفاده از شبکه های اجتماعی
  • قابلیت مرتب سازی نظرات کاربران بر اساس تاریخ و محبوبیت و …
  • قابلیت سفارشی سازی رنگ ها و آیکون ها
  • سازگاری کامل و نصب ساده همانند سایر افزونه های وردپرس
  • قابلیت ثبت نام برای ارسال نظر
  • جلوگیری از اسپم و نمایش خطاهایی جهت ثبت نام و ورود کاربران
  • قابلیت جلوگیری از نمایش برخی دیدگاه‌ها
  • قابلیت امتیازدهی به دیدگاه ها
  • قابلیت پاسخ دادن به دیدگاه ها
  • دارای بیش از ۲۰۰ آیکون زیبا برای زیبا سازی
  • امکان تعریف تب جدید با لینک دلخواه
  • نمایش تصویر آواتار نویسندگان دیدگاه ها
  • امکان فعال و غیر فعال کردن فرم ورود و ثبت نام برای دیدگاه ها
  • ارسال ایمیل برای مدیریت سایت جهت تایید با سرعت فوق العاده
  • دارای تنظیمات حرفهذای
  • کاملا فارسی سازی شده
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در افزونه دیدگاه Commentator وردپرس

 

من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های ۰۸۱۳۲۶۷۲۷۷۵ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

منبع: تیک تم



:: برچسب‌ها: افزونه دیدگاه وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

ساعت ایستاده طرح ایلیکا از جنس رزین پلی استر می باشد. آبکاری آن با دستگاه وکیوم جلوه ی خاصی..به آن بخشیده و زیبایی آن را دو چندان کرده است..از ویژگی های مهم این ساعت می توان به قابلیت شستشوی آن اشاره کرد.

این محصول در بهترین کیفیت و با ۳ سال ضمانت به متقاضیان عرضه می گردد. آبکاری قطعه ها پلاستیک و فلزات

تاریخچه ساعت های دیواری

در سال ۱۶۷۰ میلادی ، ساعت های ایستاده توسط ویلیام کلمنت. طراحی و ساخته شد که به نوبه ی خود تحولی عظیم در دنیای ساعت به شمار می رفت.

محل قرار گیری ساعت های ایستاده کجاست؟

هنگام خریدن یک ساعت ایستاده حتما باید به محل قرار گرفتن آن فکر کرده باشید. ساعت های ایستاده همانند انسان ها می مانند. و باید برای آنها محلی برای زندگی در نظر گرفته شود. محل یک ساعت نباید زیاد گرم باشد و نه زیاد سرد. همچنین از قرار دادن ساعت در محل های بسیار خشک یا بسیار مرطوب باید خودداری کرد. به طور معمول ساعت های ایستاده از نظر وزنی سنگین هستند. به همین جهت در طبقات پایین خانه به کار گرفته می شوند..در ادامه به تشریح مکان های مناسب این ساعت ها می پردازیم. خدمات ابکاری مجسمه فایبرگلاس

راهرو ها دارای فضای غیرقابل استفاده ی زیادی هستند. بنابراین راهرو می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن ساعت باشد. علاوه بر راهرو، پایین راه پله از آن جهت که نمی توان. در آن صندلی یا میزی قرار داد، می تواند برای قرار دادن ساعت ایستاده ی شما استفاده گردد. اگر در دیوار  خانه ی خود فرورفتگی دارید و نمی دانید چه چیزی در آن قرار دهید.، ما به شما ساعت ایستاده طرح چنگ را پیشنهاد می کنیم. که ضمن پر کردن فضای خالی دیوار شما، تاثیر چشمگیری در زیبایی فضای اطراف خود خواهد گذاشت. خدمات آبکاری بلور و سفال

فراموش نکنید که ساعت های ایستاده می توانند. ابزار مناسبی برای دکوراسیون منازل و سالن های تشریفاتی شما باشند.



:: برچسب‌ها: خدمات ابکاری ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

این محصول هم جنبه تزیینی دارد و هم جنبه کاربردی. شاید شما فکر کنید که این کنسول ها تنها در منازلی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند،که شاید معمولا این مورد اینگونه باشد .اما برخی طراحی ها از این نوع آینه کنسول وجود دارد که می توان در منازلی با متراژ کوچک نیز از آنها استفاده کرد که در طراحی دکوراسیون از این محصول در قسمت ورودی منازل به کار می رود.

نقش آینه وکنسول در دکوراسیون

آینه ها عناصری هستند که نقش بسیار مهمی در بهتر جلوه دادن دکوراسیون منزلتان بازی می کنند.در چیدمان مبل,علاوه بر نحوه صحیح چیدمان,باید به لوازمی که اطراف آن قرار می گیرد نیز توجه کرد.ازجمله این لوازم که علاوه بر جنبه کاربردی جنبه تزئینی قابل ملاحظه ای نیز دارد,آینه وکنسول ها هستند. خدمات آبکاری شیرآلات
در چیدمان منزل می توان از انواع سبک ها بهره برد,اما متداول ترین سبک چیدمان منازل امروزی شامل دو سبک دکوراسیون مدرن ودکوراسیون کلاسیک می باشد.
نشیمن مدرن,آینه وکنسول مدرن

چیدمان نشیمن یک خانه مدرن به مراتب ساده تر می باشد,زیرا اغلب مبلمان راحتی برای این سبک دکوراسیون در نظر گرفته می شود.انواع کاناپه ها,مبلمان ال شکل,مبلمان تخت خوابشو و …از جمله مواردی هستند که در منزلی با دکوراسیون مدرن چیدمان می شود.برای چنین نشیمنی قاعدتا باید از آینه وکنسول مدرن استفاده کرد.آینه وکنسول ها معمولا از جنس های مختلف ساخته می شوند که با در نظر گرفتن نوع مبلمان و سبک چیدمان منزلتان می توانید آینه وکنسول مناسب را تهیه و از زیبایی آن در چیدمان منزلتان لذت ببرید. خدمات آبکاری شیشه

 

شاید نشیمن منزل شما فضای کافی برای قرار دادن یک آینه وکنسول بزرگ نداشته باشد.در این صورت به شما استفاده از آینه وکنسول های فانتزی کوچک و سبک و ابعاد مختلف را پیشنهاد می دهیم.در راهروی منزلتان کنار درب ورودی می توانید آینه وکنسولی زیبا و جمع وجور قرار دهید.حتی می توانید از کنسول هایی با آینه جدا استفاده کنید.استفاده از آینه و کنسول ها در فضای منزل باعث ایجاد جذابیت و زیبایی می شود. خدمات آبکاری مجسمه پلی استر



:: برچسب‌ها: خدمات آبکاری مجسمه پلی استر ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

باسلام خدمت کاربران عزیز  در این مقاله به استاندارد هایی که میز جلو مبلی و عسلی باید داشته باشند؛ در خدمت کاربران عزیز خواهیم بود.

معمولا افراد برای انتخاب میز های جلو مبلی از طرح های آماده بازار استفاده می کنند؛ اما برخی از افراد مدل های خاصی در نظر دارند این افراد مجبور به تهیه مدل های سفارشی هستند. خدمات آبکاری رینگ ماشین

ما در این پست قصد داریم نکاتی را در این زمینه خدمت شما کاربران عزیز بیان کنیم.

میز مبلمان

مهم ترین نکته در انتخاب میز که باید به آن توجه کرد ارتفاع آن و فاصله از مبل می باشد. خدمات ابکاری قطعات ماشین

بطور معمول و استاندارد ارتفاع میز از نشیمنگاه مبلمان نباید کمتر از ۲٫۵ سانت باشد؛ و اندازه استاندارد و مناسب ۵ سانت بالای نشیمنگاه مبل یا صندلی می باشد.

این میز ها معمولا  دارای ارتفاع ۵۰ تا ۴۰ سانت می باشند. البته این اندازه وابسته به نوع و سبک مبل متغیر می باشد.

همچنین نکته ای دیگر که باید به آن توجه داشت حجم آن ها می باشد. بطور کلی مبل هایی که حجم بزرگی دارند و درشت هستند. با میزهای کوچک همخوانی مناسبی ندارند و موجب بد نمایش دادن منزل می شوند. خدمات ابکاری

به دلیل تنوع در سلیقه انسان ها این میز ها از مواد متنوعی ساخته می شوند تا در برگیرنده سلایق مختلف افراد باشند.



:: برچسب‌ها: خدمات ابکاری ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

هنگامی که صحبت از مدیریت می شود، وب سایت ها و سرویس های آنلاین روش های آنلاین و همیشه در دسترسی هستند که بتوان از آن ها برای سر و سامان دادن به کارها و سازمان دهی کلی استفاده کرد.اگر وب سایت وردپرس دارید، و می خواهید سیستمی کامل و جامع برای مدیریت کارکنان و مشتریان خود داشته باشید پیشنهاد می کنیم با قابلیت های جامع و بی نظیر افزونه ERP در زمینه مدیریت آشنا شوید.

افزونه CRM وردپرس

اگر دوست دارید در وردپرس یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری راه اندازی کنید افزونه erp بهترین گزینه است.

سیستم جامع مدیریت یک شرکت و مشتری مداری WP ERP

افزونه ERP وردپرس تقریبا یک سیستم کامل است که قسمت های مختلفی دارد، افزونه ERP کاربری آسانی دارد و ما این افزونه را به صورت فارسی سازی شده در اختیار شما قرار داده ایم، میتوانید با این افزونه وردپرس یک نظام جامع و کامل برای مدیریت شرکت، پرسنل، مرخصی و حقوق آنان و … راه اندازی کنید.

در حالی که همه این موارد با کمک این افزونه روی وبسایت شما انجام میگیرد، میتوانید با هزینه های دیگر، این سیستم را با ووکامرس و … هماهنگ کنید تا از تمامی بخش ها و امکانات آن به خوبی استفاده کنید. افزونه ERP وردپرس دارای بخش های مشتری مداری یا CRM و مدیریت امور مالی، وضعیت کار کارکنان و … است،

افزونه wp erp افزونه erpافزونه wp erp دانلود افزونه erpافزونه wp erp دانلود افزونه wp erp

مدیریت تماس های هوشمند

ایجاد روابط پایدار با مشتریان، رهبران و مشترکان خود. مدیریت مشتریان با این افزونه ساده تر شده است.

انجام  فعالیت های مختلف

ضبط تماس ها، جلسات، ایمیل ها و اس ام اس هایی که قبلا برای پیگیری انجام شده اند. شامل تاریخ و زمان و اختصاص دادن به نمایندگان که در آن دخیل بودند. هزینه پشتیبانی وردپرس

مدیریت منابع انسانی

مدیریت کارمندان،گزارش گیری ها و مدیریت همه چیز  به صورت حرفه ای با افزونه wp erp.

مدیریت کردن کارکنان شما

ویژگی لیست کارکنان شما را قادر می سازد تمام اطلاعات شخصی یک کارمند را در یک فرمت دیجیتال مناسب نگه دارید. شما حتی می توانید یادداشت های مربوط به حوادث کارمند، مانند گزارش های ارزیابی، شکایات، افزایش و هر جزئیات ممکن که نیاز دارید، نگه دارید. خدمات پشتیبانی سایت وردپرس

جمع آوری اطلاعات کارمندان

شما می توانید تمام اطلاعات کارمند را در صفحه مشخصات کارمندان قرار دهید. شما حتی می توانید زمینه های سفارشی را در فرم با استفاده از یک افزونه اضافه کنید

ایجاد حراجی ها

فروش نقدی، اعتباری یا اقساط بدون مشکل حسابداری WP ERP به اندازه کافی انعطاف پذیر برای تطابق با انواع معاملات و محاسبه هر گونه داده های فروش شما وارد کنید.

ایجاد صورتحساب ها

فاکتورهای آماده برای تک فروشی. فاکتورهای پرداخت را به سرعت تغییر دهید اضافه کردن چند حساب، پیوست اسناد، دانلود به عنوان PDF یا ارسال در ایمیل!

مدیریت حساب های بانکی

مدیریت وجه با چشم انداز بیشتر شما می توانید تعادل با نمودار را چک کنید، پرداخت ها را انجام دهید یا دریافت کنید و حتی از مدیر حساب خود بخواهید که پول را به حساب های دیگر انتقال دهد.

همه چیزهایی که برای مدیریت پروژه های خود نیاز دارید

از سازماندهی، سرقت، اولویت بندی کارها، تخصیص بر اساس تیم، خرد کردن کار به حداقل بیت و انجام کار با گزارش های پیشرفت های دقیق – همه چیز با مدیر پروژه افزونه wp erp امکان پذیر است. متخصص امنیت وردپرس

مشخص کردن نقش هر کاربر در هر پروژه

شما می توانید برای هر کاربر در ارتباط با آن پروژه در هنگام ایجاد، تصمیمات کاربر را تعیین کنید. و هر پروژه با مجوز دسترسی سفارشی می آید بنابراین شما می توانید دسترسی خود را از برگه تنظیمات تعریف کنید.

کنترل دسترسی ها

بر روی هر پروژه کنترل داشته باشید. هر قسمت از پروژه خود را کنترل کنید و اجازه دهید که هر آیتم را ایجاد و مشاهده نماید.

برخی ویژگی های افزونه ERP

  • مدیریت کارمندان
  • اداره امور مالی
  • بازاریابی کسب و کار ما
  • کار با فناوری
  • پشتیبانی مشتری در افزونه ERP
  • مدیریت سهام
  • مدیریت دارایی ها
  • استخدام کارمندان جدید
  • گزارش گیری های پیشرفته
  • ارزیابی عملکرد کارکنان
  • مدیریت آسان
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • شخصی سازی
  • ایجاد کوپن پرداخت
  • مدیریت مکان ها
  • پروفایل کارکنان شخصی با امتیاز ویرایش
  • اضافه کردن و فهرست بخش ها
  • مدیریت شعبه ها کمک وردپرس
  • ایجاد کمپین ایمیل
  • ایجاد کارکنان، اضافه کردن آنها به بخش ها و تعیین اهداف
  • مدیریت و پیاده سازی یک رویکرد شخصی با هر مشتری
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر …

منبع: تیک تم



:: برچسب‌ها: افزونه WP ERP وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سرویس انحصاریWeb Server - جی پی اس کامناو

سرویس انحصاری Web Server در ماژول گیرنده کامناو T300 باعث میشود که ایستگاه  Baseبه صورت همزمان تصحیحات RTK را به گیرنده Rove ارسال کرده و به صورت استاتیک دیتاهای پس پردازش را دریافت و به صورت آنلاین به دفتر کار شرکت جهت پردازش ارسال کند. جی پی اس شمیم حافظه داخلی ۸ گیگابایتی در  گیرنده ComNav T300 قابلیت ذخیره سازی تمامی فرمت های ارسالی را به صورت طولانی مدت در گیرنده داشته و حتی پس از اتمام عملیات برداشت استاتیک میتوان از سرویس Cloud جهت ارسال آنلاین به دفتر کار استفاده نمود

 

تکنولوژی Tilt Survey - جی پی اس سه فرکانس

 

تکنولوژی منحصر به فرد  ComNav در گیرنده های GNSS نسل جدید مدل T300 Plus ، مجهز به تکنولوژی  TILT Survey , Electronic bubble جهت قرائت دقیق نقاط با ژالن RTK بدون نیاز به تراز گرفتن ژالن ، تراز دیجیتال بر روی کنترلر جهت اطلاع از وضعیت تراز آنتن این تکنولوژی کمک می کند تا نقاطی نظیر کنار دیوارهای بلند ، کنج ها ، زیر درخت و … که در دید رس ماهواره ها نیستند با دقت مناسب برداشت شوند.(حداکثر زاویه انحراف از خط عمود ۳۵ درجه می باشد)

 

منبع: ایران توتال

 



:: برچسب‌ها: جی پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

کمپانی ComNav به عنوان طراح و مجری سامانه تعیین موقعیت BeiDou چین و پیشتاز در طراحی و توسعه گیرنده های GNSS محصول T300 خود را با امکاناتی منحصر به فرد شامل موارد زیر طراحی و توسعه داده است. جی پی اس ایستگاهی

  1. ComNav’s Advanced QuantumTM Algorithm
  2. ComNav Compass Receiver Utility software
  3. DP-Filter Smooth Function
  4. Support long baseline E-RTK

خدمات و گارانتی : جی پی اس شمیم

شرکت مهندسی ایران توتال به عنوان نمایندگی رسمی محصولات ComNav در ایران خدمات منحصر به فرد را تحت گارانتی و نظارت مستقیم کمپانی ارائه میدهد. جی پی اس سه فرکانس دوسال گارانتی بی قید و شرط برای سیستم سخت افزاری و نرم افزاری گیرنده و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ، آموزش رایگان و تخصصی در تمامی متد های استاتیک ، RTK , PPK و پس پردازش به همراه نرم افزار مربوطه از خدمات شرکت ایران توتال می باشد.

 

منبع : ایران توتال



:: برچسب‌ها: جی پی اس ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 

یکی از کاربردهای اساسی آبکاری در زیبا سازی سطح فلزات میباشد. به علت نرم بودن فلزات گران بهایی مانند طلا از آن نمیتوان در بخش های مقاومتی سازه ها استفاده کرد برای لوکس سازی و زیبا کاری از آبکاری طلا بر این قسمت ها استفاده میکنند. خدمات آبکاری همچنین در ساخت و تزیین ساعت به وفور از این فرایند برای زیبا سازی استفاده میشود.

از نمونه زیبا سازی توسط آبکاری به آبکاری در طراحی بدنه خودرو ها میتوان اشاره کرد. خدمات آبکاری وکیوم اگر چه استفاده از کروم در بدنه ماشین به علت استفاده از خواص ضد سایشی این ماده میباشد ولی امروزه پوشش کروم از جاذبه دیداری بین طرفداران خودرو برخوردار است و از این رو درخواست مشتریان برای این پوشش بر روی خودرو خود به جهت زیبایی میباشد. از جمله اقداماتی دیگر که در صنعت خودرو برای طراحی ماشین های لوکس و سفارشی میشود، آبکاری بدنه ماشین با طلا است.

منبع: گالری مجسمه



:: برچسب‌ها: آبکاری , آبکاری وکیوم , خدمات آبکاری وکیوم , خدمات آبکاری ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سرویس ایمیل مارکتینگ

با سلام به شما دوستان امروز به معرفی ۷ سرویس ایمیل مارکتینگ برتر می پردازم، امیدوارم این مقاله مورد توجه تان قرار بگیرد.

اگر ایمیل مارکتینگ یک اولویت برای کسب و کار شما در سال ۲۰۱۹ است و به دنبال بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ هستید، این مقاله می تواند برایتان مفید باشد. انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی در موفقیت کمپین بازاریابی شما داشته باشد. قالب فروشگاهی وردپرس

چرا انتخاب بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ اهمیت دارد؟

ایمیل مارکتینگ یکی از ابزارهای مقرون به صرفه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. با توجه به اطلاعاتی که انجمن بازاریابی مستقیم(Direct Marketing Association) ارائه داده، ایمیل مارکتینگ در ایالات متحده به طور متوسط ​​۴۳۰۰ درصد بازده سرمایه گذاری (ROI) را برای شرکت های تجاری پیش بینی می کند، قاعدتا این رقم ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد اما در اصل این مطلب که استفاده از ایمیل مارکتینگ بازده بالایی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت، جای هیچ تردیدی نیست.

این مطلب به این دلیل است که ایمیل مارکتینگ در مدیریت بسیار ساده است، به شما کنترل کامل می دهد و امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را برایتان فراهم می کند.

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که بسیاری از موفقیت های افراد در ایمیل مارکتینگ کاملا به نرم افزار ایمیل مارکتینگی که آنها انتخاب می کنند بستگی دارد. زیرا این نرم افزارها مسئول اطمینان از اینکه ایمیل های شما واقعا تحویل داده می شوند یا نه، هستند. اگر مراقب نباشید، ممکن است پول بیشتری برای امکانات کمتر و کارایی پایین تر پرداخت کنید.

یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب شما را قادر به ایجاد ایمیل های بسیار جذاب می کند. همچنین به شما اجازه می دهد مخاطبین خود را مدیریت کنید، کاربران را گروه بندی کنید و عملکرد کمپین های ایمیل خود را پیگیری کنید. مهمتر از همه، یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب تضمین می کند که ایمیل های شما در پوشه هرزنامه قرار نگیرند.

حال بیایید نگاهی به برخی از بهترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ و نحوه ی عملکرد آنها داشته باشیم.

۱- افزونه Constant Contact

Constant Contact یکی از بزرگترین و سریع ترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ در جهان است. این افزونه در ارائه خدمات بازاریابی پست الکترونیک دوستانه فوق العاده ساده است. شما به راحتی می توانید لیست های ایمیل، مخاطبین، قالب های ایمیل، تقویم بازاریابی و غیره را مدیریت کنید. قالب فروشگاهی وردپرس

هر حساب کاربری به شما امکان ردیابی و گزارش گیری آسان، ابزارهای به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی، کتابخانه تصویر رایگان، تقسیم لیست، ادغام تبلیغات فیس بوک و ادغام تجارت الکترونیک قدرتمند برای فروشگاه Shopify را می دهد.

به علاوه حساب های پست الکترونیک نیز با ویژگی های قدرتمندی مانند اتوماسیون ایمیل، بازدیدها و نظرسنجی ها، کوپن ها، کمک های آنلاین و آزمون موضوع A / B برای به حداکثر رساندن نرخ آزاد برای شما همراه است.

افزونه Constant Contact پشتیبانی از چت زنده ، تماس تلفنی، ایمیل، پشتیبانی جامعه، و کتابخانه وسیعی از منابع مفید، را ارائه می دهد. با توجه به دلایل بالا، می توان این افزونه را به عنوان بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک ارزیابی کرد.

همین حالا ببینید:  ایجاد دکمه تماس با ما چسبان در وردپرس

۲- پلت فرم بازاریابی Drip

Drip پلت فرم بازاریابی پست الکترونیک

Drip یک پلت فرم بازاریابی پست الکترونیک برای تجارت الکترونیک، وبلاگ نویسان و بازاریابان است. ارائه دهندگان این پلنت فرم طیف گسترده ای از ابزارها را برای اتوماسیون بازاریابی و شخصی سازی آسان ارائه می دهند.

آنها یکپارچه سازی را برای همه سازندگان محبوب وبسایت از جمله WordPress و WooCommerce  ارائه می دهند. این به شما امکان می دهد که به راحتی فرم های ثبت نام خود را در وب سایتتان اضافه کنید و مشتری های بیشتری بدست آورید.

آنچه که Drip را در رقابت با سایر نرم افزارهای این حوزه متمایز می کند، ابزارهای هوشمند بازاریابی خودکار بازاریابی، بخش بندی دقیق ایمیل، گروه های لیست و سازنده گردش کار بصری است. این ویژگی ها به شما امکان می دهد مخاطبین مورد نظر خود را در فهرست ایمیل خود به فروش برسانید.

گزینه های پشتیبانی در Drip شامل پشتیبانی چت زنده، وبینارها، آموزش اتوماسیون، دوره های دقیق، راهنماهای رایگان و مستندات عالی است.

Drip به شما اجازه می دهد تا با استفاده هوشمندانه از اتوماسیون بازاریابی الکترونیک با هر مشتری در سطح شخصی تماس بگیرید، او را درگیر محصولاتتان کنید و با او ارتباط برقرار کنید.

 Drip یکی از بهترین نرم افزارهای ایمیل مارکتینگ برای وب سایت های تجارت الکترونیک و صاحبان کسب و کار است که به دنبال یک ابزار پیشرفته تر هستند.

۳- نرم افزار بازاریابی SendinBlue

SendinBlue نرم افزار بازاریابی

SendinBlue یک نرم افزار بازاریابی SMS و ایمیل کامل برای کسب و کار است. این نرم افزار یکی از سریعترین سیستم عامل های  ارائه دهنده سرویس ایمیل مارکتینگ در اروپا است. کار کردن با این نرم افزار فوق العاده آسان است و دارای ابزارهای عالی برای ایجاد ایمیل های زیبا و جذاب است. ابزار کشیدن و رها کردن این نرم افزار برای مبتدیانی که هیچ تجربه ای در ایمیل مارکتینگ ندارند کمک خوبی است.

SendinBlue شامل ابزارهای اتوماسیون مناسب است که به شما اجازه می دهد تا ایمیل های عملیاتی ارسال کنید، جریان های کاری ایجاد کنید و کاربران را گروه بندی کنید. همچنین می توانید بهترین زمان برای ارسال ایمیل را با استفاده از الگوریتم های AI را انتخاب کنید. قالب فروشگاهی وردپرس

SendinBlue یک برنامه ایمیل مارکتینگ کاملا رایگان ارائه می دهد که به شما امکان ارسال تا ۳۰۰ ایمیل در روز را می دهد، اما تمامی ایمیل های شما حاوی نام تجاری آنها خواهند بود. طرح های پولی آنها از ۲۵ دلار در هر ماه شروع می شود. شما همچنین می توانید اس ام اس را به حساب خود اضافه کنید، اما قیمت گذاری بر اساس الزامات ارسال شما متفاوت خواهد بود.

۴- پلت فرم بازاریابی ConvertKit

پلت فرم بازاریابی ConvertKit

ConvertKit یک پلت فرم بازاریابی قوی برای وبلاگ نویسان حرفه ای، نویسندگان و بازاریابان است. در استفاده بسیار آسان و فوق العاده قدرتمند است.

ConvertKit به شما این امکان را می دهد که به آسانی مطالب جذاب و محرک را همراه با فرم های ثبت نام ایمیل، ارائه دهید. این پلت فرم همچنین با ارائه ویژگی مدیریت auto-responders (پاسخگوی خودکار) اجازه می دهد تا شمابه صورت تکه تکه به ارسال ایمیل بپردازید.

همین حالا ببینید:  آموزش جستجوی تمام صفحه در وردپرس

با ConvertKit، شما به راحتی می توانید مخاطبین را به دو دسته کسانی که به محصولات علاقه مند هستند و کسانی که قبلا خرید کرده اند تقسیم بندی کنید. این به شما کمک می کند تا گفتگو ها را بوسیله ایمیل های خودکار افزایش دهید.

ConvertKit پشتیبانی مبتنی بر ایمیل را ارائه می‌دهد و پایگاه دانش گسترده ای از مطالب آموزشی عالی دارد. بسیاری از ویژگی های ConvertKit به طور خاص برای سازندگان و وبلاگ نویسان حرفه ای طراحی شده اند، به همین دلیل بسیاری از کاربران آن را بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای وبلاگ نویسان حرفه ای می دانند.

ConvertKit یک نسخه آزمایشی رایگان ۱۴ روزه ارائه می دهد و نسخه اصلی از قیمت ۲۹ دلار در هر ماه شروع می شود. ارائه دهندگان ConvertKit یک طرح استرداد ۳۰ روزه دارند که اگر شما به هر دلیلی قصد انصراف از این محصول داشته باشید، می توانید پولتان را پس بگیرید.

۵- نرم افزار AWeber

نرم افزار AWeber

AWeber یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ در جهان است. آنها ابزار گسترده ای برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای مدیریت ایمیل مارکتینگ خود ارائه می دهند.

کار با AWeber آسان است، این نرم افزار به صورت یکپارچه به بسیاری از سیستم عاملها از جمله وردپرس متصل می شود.

شما در این پلت فرم به قالب های ایمیل آماده برای استفاده، مدیریت لیست، autoresponders، و ردیابی ایمیل با درک دقیق، دسترسی دارید.

گزینه های پشتیبانی شامل چت زنده، پشتیبانی از تلفن، پشتیبانی از ایمیل، وبینارهای زنده و کتابخانه وسیعی از نحوه ها و آموزش ها می باشند.

AWeber یک نسخه ۳۰ روزه رایگان ارائه می دهد. پس از آن، قیمت نسخه اصلی از ۱۹ دلار در ماه شروع می شود. شما همچنین می توانید برای برنامه های سه ماهه یا سالانه ثبت نام کنید.

۶- افزونه GetResponse

GetResponse

GetResponse یکی دیگر از راه حل های ایمیل مارکتینگ بسیار محبوب است. در استفاده بسیار آسان است و کار ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کارهای کوچک و مبتدیان بسیار آسان کرده است.

دارای ابزارهای اتوماسیون بازاریابی شگفت انگیزی است که به شما امکان ایجاد کمپین های خودکار هوشمند را می دهد. با ابزار سازنده drag and drop، شما می توانید کمپین ها، تماس های تقسیم بندی شده و ارسال محتوا برای گروه های خاص را ایجاد کنید. این ابزار به شما کمک می کند کمپین های موثری برای افزایش سود خود ایجاد کنید.

GetResponse دارای فرم های واکنش گرای زیبا، صفحات فرود، تست A / B، ردیابی، و پاسخ گیرندگان است. این همچنین با نرم افزارهای تولید کننده نسل سوم مانند OptinMonster، SalesForce، Google Docs، ZenDesk و غیره ادغام شده است.

پشتیبانی توسط تلفن، چت زنده و ایمیل ارائه شده است. بخش help آنها پر از فیلم ها، وبینارها، how-tos، راهنمایی ها، و غیره است. GetResponse یک  نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان ارائه می دهد.

۷- افزونه Mailchimp

Mailchimp

Mailchimp یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان سرویس ایمیل مارکتینگ در جهان است که عمدتا محبوبیتش به دلیل ارائه سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان است.

Mailchimp دارای یک سازنده ایمیل آسان، پاسخ گیرندگان، تقسیم کردن مخاطبین به گروهها و ردیابی ساده برای تجزیه و تحلیل است. همچنین به شما اجازه می دهد زمان ارسال ایمیل ها را براساس منطقه زمانی کاربر تنظیم کنید و می توانید بر اساس موقعیت جغرافیایی تنظیمات لازم را انجام دهید.

همین حالا ببینید:  چند عمل ساده که امنیت وردپرس شما را بیشتر می کند

شما می توانید MailChimp را به راحتی با WordPress، Magento، Shopify و بسیاری از سیستم عامل های دیگر ادغام کنید.  و اما در رابطه با ویژگی های اتوماسیون بازاریابی، پلت فرم Mailchimp در مقایسه با دیگر ارائه دهندگان سرویس در لیست مانند Drip یا ConvertKit بسیار محدود است.

پشتیبانی Mailchimp توسط ایمیل، چت زنده و یک پایگاه اطلاعاتی بزرگ آموزشی ارائه می شود.

Mailchimp یک برنامه رایگان ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا ۱۲۰۰۰ ایمیل برای ۲۰۰۰ مشترک ارسال کنید. این برنامه نسبتا محدود است، زیرا شما ویژگی هایی مانند بهینه سازی زمان ارسال، تقسیم بندی پیشرفته، آزمایش چند متغیری و غیره را ندارید. همچنین باید نام تجاری آنها را در ایمیل خود نمایش دهید. در پایان، پشتیبانی تنها به ایمیل محدود است، و ممکن است چندان هم  مفید نباشد.

 چه سرویسی بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ است؟

ده ها سرویس ایمیل مارکتینگ وجود دارد، که سبب می شود انتخاب یکی از میان آنها سخت باشد، در اینجا به چند نکته اشاره می کنم که می تواند در انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب به شما کمک کند:

اگر شما دارای یک کسب و کار کوچک، غیر انتفاعی، یا یک وبلاگ نویس تازه کار هستید، بهتر است از افزونه Constant Contact استفاده کنید. قیمت این افزونه بسیار عالی است، و تیم حمایت/تکمیل آنها به شما کمک می کند تا از طریق ایمیل مارکتینگ به موفقیت دست یابید.

اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید یا می خواهید چیزی پیشرفته تر داشته باشد، توصیه می کنم از Drip استفاده کنید. خصوصیات و ویژگی های اتوماسیون آنها بسیار قدرتمند است. بسیاری از کسب و کارها از Drip استفاده می کنند.

اگر شما وبلاگ نویس حرفه ای یا خالق محتوا هستید، توصیه می کنم از ConvertKit استفاده کنید. آنها پلت فرمی ساده برای استفاده آسان همراه با تقسیم بندی پیشرفته و راه حل ارائه می دهند که به شما کمک می کند کسب و کار وبلاگ نویسی خود را به سطح بعدی برسانید.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید که می خواهید یک ابزار بازاریابی اتوماسیون قدرتمند داشته باشید، که ترکیبی از ایمیل مارکتینگ و اس ام اس باشد، توصیه می کنم از SendinBlue استفاده کنید. این نرم افزار آسان است و به علاوه خواهید توانست هر دو ایمیل و SMS را از یک رابط واحد مدیریت کنید.

امیدوارم این مقاله در رابطه با سرویس ایمیل مارکتینگ برایتان جالب و مفید بوده باشد.

منبع: wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید

:: برچسب‌ها: بازاریابی ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

اما سوالی دیگر که پیش آمد با این عنوان که چرا آلیاژ به عنوان مثال آهن و قلع در ساخت قوطی های مواد غذایی به جای روش آبکاری استفاده نکنیم؟ خدمات آبکاری

در پاسخ به این سوال باید گفت که همیشه به این موضوع بایست توجه داشت که آلیاژ سازی لازمه ی ذوب کردن فلزات میباشد و تامین انرژی برای این کار بسیار هزینه بر میباشد و تولید آلیاژ فرایندی هزینه بر است. از طرفی دیگر آبکاری هزینه ای به مراتب پایین تر و مراحل بسیار ساده تری نسبت به تولید آلیاژ دارد از این رو در این موارد آبکاری ترجیه داده میشود.

پس از مهم ترین دلایل استفاده از آبکاری هزینه مناسب استفاده از آن میباشد ولی از جهت دیگر  تولید آلیاژ به این گونه نمی باشد که وقتی فلزات با هم محلول شوند فلز آلیاژ دارای جز به جز خواص فلزات استفاده شده باشد.  آبکاری مجسمه به عنوان مثال در ترکیب دو فلز مس و قلع با همدیگر که تشکیل مفرغ را میدهند. آلیاژ مفرغ بدست آمده سخت تر از دو فلز سازنده میباشد پس از این رو آلیاژ محدودیت هایی برای ما ایجاد میکند که در نهایت ما را به سمت آبکاری برای بهره بردن از خواص هر فلز استفاده شده سوق میدهد.

 

منبع: گالری مجسمه



:: برچسب‌ها: آبکاری مجسمه , آبکاری , خدمات آبکاری ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

6 دلیل بسیار مهم برای ساخت یک لیست ایمیل

با عرض سلام به شما دوستان عزیز امروز به بررسی دلایل اهمیت ساخت یک لیست ایمیل می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

امروزه لیست ایمیل یکی از کاربردی ترین ابزارها برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در جذب مشتری و بالا بردن فروش محصولاتشان است، اما چرا؟

بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان کسب و کار در ابتدای شروع کارشان،اهمیت ساخت یک لیست ایمیل را درک نمی کنند. البته اغلب افراد زمانی که می بینند که لیست ایمیل می تواند بر ترافیک سایت و درآمدشان تاثیر داشته باشد، ذهنیتشان را نسبت به این مساله تغییر می دهند. در این مقاله، دلایل مهم ضرورت ساخت یک لیست ایمیل (با مطالعات موردی واقعی) را به اشتراک می گذارم.

لیست ایمیل چیست؟

لیست ایمیل یک لیست خاص از نام ها و آدرس های ایمیل افرادی است که به شما اجازه داده اند به روز رسانی ها و تبلیغات خود را در مورد رشد کسب و کار تان، برایشان ارسال کنند.

شما می توانید لیست ایمیل خود را بوسیله یک نرم افزار بازاریابی ایجاد کنید و اعلان های ایمیل گروهی در مورد به روز رسانی وبلاگ، فروشگاه آنلاین یا سایر سرویس های کسب و کار را برای همه ارسال کنید.

چرا ساخت یک لیست ایمیل مهم است؟

از آنجا که مشترکین ایمیل در لیست ایمیلتان، به وبسایت شما پیوسته اند و هویت خود را تأیید کرده اند، احتمالا به آنچه شما پیشنهاد می دهید علاقه مند هستند. به همین دلیل محتمل هست که آنها به مشتریان محصولات شما تبدیل شوند.

همین حالا ببینید:  آموزش نمایش ساعت در وردپرس

در بعضی از کسب و کارها، لیست ایمیل ۱۰ برابر بیشتر از کمپین های رسانه های اجتماعی امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را فراهم می کند. این به این معنی است که شما باید در مورد دلایل ساخت یک لیست ایمیل به عنوان یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند بیشتر فکر کنید:

۱- ایمیل شخصی است

ایمیل به شما اجازه می دهد تا به صندوق پستی یک کاربر وارد شوید. هیچ سیستم رتبه بندی ای محدود کردن دسترسی شما وجود ندارد. این رابطه بسیار مستقیم و شخصی است.

۲- ایمیل عمدی است

برای دریافت اطلاعات از طرف شما، یک کاربر فرم ثبت نام برای لیست ایمیلتان را پر می کند و آدرس ایمیل خود را تأیید می کند. کسی که این کار را انجام می دهد، مسلما علاقه مند به شنیدن از شما است، و طبیعتا این افراد بیشتر پذیرای پیام شما هستند.

۳- ایمیل هدفمند است

همانطور که قبلا ذکر شد، کاربر قبلا علاقه مند به محصول یا محتوای شما شده است. از آنجا که شما از قبل می دانید که چه چیزی دوست دارد، می توانید پیشنهادات مرتبط خود را برای ارائه نتایج بهتر ارائه دهید، این کار تقسیم بندی نامیده می شود.

همین حالا ببینید:  بهترین روش های تجزیه و تحلیل رقبا در کسب و کارهای اینترنتی

۴- شما لیست ایمیل خود را دارید

شما مالک فیس بوک، توییتر یا گوگل نیستید، کمپین های رسانه های اجتماعی تان و تلاش هایتان در زمینه سئو سایت می توانند با تغییر سیاست های این پلت فرم ها، کاملا از بین بروند. اما در اینجا شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر شرکت ها قرار نمی گیرید.

۵- ایمیل امکانی برای یک ارتباط یک به یک است

مردم ایمیل را در حریم خصوصی صندوق پستی خود می خوانند. این پیام در یک سایت عمومی یا خبرنامه نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس شما را مستقیما و به طور خصوصی خطاب قرار دهند و سوالاتی از شما بپرسند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

۶- افراد بیشتری از ایمیل چند بار در روز استفاده می کنند

ممکن است شنیده باشید که فیس بوک دارای ۱٫۴ میلیارد و توییتر ۱۰۰ میلیون کاربر روزانه فعال هستند. اما آنچه احتمالا شما نشنیده اید تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند. هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. در تحقیقات اخیری که توسط Radicati انجام شده معلوم شده است که ۳٫۸ میلیارد حساب کاربری فعال وجود دارد. این نیمی از جمعیت زمین است.

همین حالا ببینید:  تاثیر الگوریتم Mobile First Index بر سئو سایت

دقیقا به همین دلیل است که هر کسب و کار هوشمند در جهان یک لیست ایمیل دارد. برند های تجاری بزرگ مدت ها قبل این درس را آموخته و بکار بسته اند و به همین دلیل هزاران دلار در کمپین های رسانه های اجتماعی هزینه می کنند تا مردم را به سمت ثبت نام در لیست ایمیل های خود ببرند.

آنها درک می کنند که بازاریابی ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلندمدت با بازدهی بسیار بالاتر است، زیرا مردم به خاطر دریافت پیام هایی با هزینه کمتر به این کار به صورت طولانی مدت ادامه خواهند داد.

امیدوارم این مقاله در رابطه با اهمیت ساخت یک لیست ایمیل بریتان مفید و کاربردی بوده باشد.

 

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید 

:: برچسب‌ها: دلایل برای ساخت یک لیست ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 دیستومتر لایکا مدل  NEW D2 دقت اندازه گیری: ۱٫۵ ± میلیمتر ، حداقل / حداکثر برد: ۰٫۰۵ متر تا ۱۰۰ متر ، اندازه گیری فاصله ، مساحت ، حجم و اندازه گیری در حالت پیوسته ، جمع و تفریق کردن فواصل ، مساحت ها و حجم ها ، اندازه گیری غیر مستقیم فواصل و ارتفاعات خارج از دسترس ، گیره بازشونده در انتهای دستگاه با قابلیت های مختلف ، دارای تابع پیاده سازی و توابع ساده فیثاغورث ، ضد آب و گرد و خاک دارای استاندارد IP 54 ( جی پی اس سه فرکانس )

 دیستومتر لایکا مدل  NEW D2 ضد ضربه آب و گرد و خاک دارای استاندارد  IP 64 ، وزن دستگاه ۱۵۵ گرم  ، ابعاد ۲۸x55x122 میلیمتر ، ساخت : مجارستان ، تحت لیسانس سوئیس جی پی اس کامناو

 

منبع: ایران توتال



:: برچسب‌ها: دیستومتر لایکا مدل NEW D2 ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

 

تراز لیزری RUGBY لایکا  مدل ۲۸۰D  ، با امکان کنترل از راه دور RF ، صفحه نمایش بزرگ و امکان ارتباط  با کاربر به صورت بصری ، عملکرد قفل هوشمند برای نگه داشتن لیزر بر روی درجه ، سیستم منحصر به فرد کالیبراسیون خودکار ، دو محوره ی افقی و عمودی ، Self Level با دقت خود تسطیح  ۱ درجه ای ، نور لیزر مرئی با پرتو بسیار روشن و قابل دید در آفتاب شدید ، شیب سنج لیزری در محور افقی و عمودی اتوماتیک ، منبع تغذیه از باطری LI-LON با امکان شارژ سریع و استفاده طولانی مدت ، ( جی پی اس کامناو ) ضد آب ضد گرد و غبار و سازگار با تمام شرایط محیطی با استاندارد محافظتی IP68

تراز لیزری RUGBY لایکا  مدل ۲۸۰D مناسب جهت استفاده برای سالن های بزرگ و وسیع ، مکان های پر گرد و غبار با وسعت دید محدود ، سطوح شیب دار(دستگاه پس از روشن شدن در سریعترین زمان خود را تراز میکند) جدول کشی طولانی برای خیابان ، کنترل عملیات خاکبرداری برای کانیوو و کانال ها و… جی پی اس شمیم
دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

 

منبع: ایران توتال



:: برچسب‌ها: تراز لیزری RUGBY لایکا مدل ۲۸۰D ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب Nuovo

قطعا قالب وردپرس چند منظوره Nuovo برای سایت های مربوط به آژانس های تبلیغاتی و سایت های بازاریابی آنلاین، جستجوگرها و رسانه های اجتماعی قالبی بسیار مناسب و جذاب است. قالب چند منظوره Nuovo کاملا ریسپانسیو بوده و دارای پنل قوی برای سفارشی سازی قالب سایت مطابق دلخواه شماست.

دانلود قالب نوآوودانلود قالب نوآوو

پیش نمایش فارسی قالب

قالب چند منظوره Nuovo وردپرس

قالب وردپرس Nuovo دارای SEO بالا است و برای آژانس ها، بازاریابی آنلاین، رسانه های اجتماعی، آژانس دیجیتال بسیار مناسب است. تم بسیار قدرتمند نوآوو در عین حال آسان برای استفاده و سفارشی کردن است. در ادامه می توانید با چند مورد از مهم ترین ویژگی های این قالب آشنا شوید.

دارای پنل مدیریتی قدرتمند

قالب وردپرس نوآوو یک رابط ساده و سازگار برای کاربران جهت سفارشی کردن جنبه های مختلف تم با امکانات نامحدود ارائه می دهد. می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی سایتی زیبا ایجاد کنید.

کاملا واکنش گرا و سازگار با حالت Retina

با داشتن ویژگی واکنش گرایی سایت شما فقط بر روی دسکتاپ نمایش داده نخواهد شد، بلکه بر روی هر دستگاهی با هر اندازه صفحه نمایشی نیز به خوبی نمایش داده خواهد شد. همچنین در مورد نمایش قالب Nuovo در دستگاه های HD و Retina Ready جای نگرانی نیست و در این دستگاه ها هم این قالب به خوبی دیده خواهد شد.

افزونه مگا منو وردپرس

قالب چند منظوره نوآوو دارای افزونه مگا منو Ubermenu است. با استفاده از افزونه ubermenu، می توانید پوسته های منو زیبا ایجاد کنید. این خصوصیت از ستون، ردیف، تصویر، پس زمینه، آیکون و … پشتیبانی می کند.

روولوشن اسلایدر

با استفاده از افزونه رولوشن اسلایدر در قالب نوآوو وردپرس امکان طراحی و ویرایش اسلایدر ها متناسب با خواست و سلیقه خود را خواهید داشت.

فیلد های پیشرفته قابل سفارشی سازی

قالب وردپرس چند منظوره Nuovo دارای فیلد های پیشرفته قابل سفارشی سازی برای کنترل کامل صفحات ویرایش وردپرس و داده های فیلد سفارشی می باشد.

سازگاری با افزونه WPML 

قالب وردپرس Nuovo همچنین با افزونه معروف چند زبانه کردن سایت WPML سازگار است. شما می توانید با استفاده از افزونه WPML سایت وردپرس خود را به یک سایت چند زبانه تبدیل کنید.

بهینه شده برای موتورهای جستجو

با استفاده کردن از قالب وردپرس چند منظوره نوآوو موتورهای جستجو هر صفحه ای از وب سایت شما را فهرست خواهند کرد چون با استفاده از این قالب سئو سایت شما خیلی بهتر خواهد شد. این قالب با پلاگین های بهینه کننده SEO مانند Yoast، SEMrush و … سازگار است.

وبلاگ پست ها از هاست

قالب وردپرس چند منظوره Nuovo از قالب های پست سفارشی زیر پشتیبانی می کند: Standard، Gallery، Link and Video Format. به این ترتیب شما می توانید محتواهای مختلفی برای مقالات خود داشته باشید.

دارای ۸۰۰+ فونت گوگل

با استفاده از قالب وردپرس Nuovo می توانید هر فونتی از کتابخانه فونت های گوگل را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را در سایت بکار ببندید، می توانید آن را برای فونت عمومی یا بخش خاص مانند، عنوان ها، پاراگراف، navigation، titles، blockquotes و غیره بکار ببرید.

مدیریت تایپوگرافی

گزینه های تمدید شده است که شما می توانید تایپوگرافی کلی را تنها با چند کلیک تغییر دهید! تنظیمات را برای اندازه، خط ارتفاع، زیر مجموعه و … نامه تغییر دهید.

دانلود قالب Nuovoدانلود قالب Nuovo

بعضی از خصوصیات قالب وردپرس چند منظوره Nuovo 

  • آسان برای استفاده
  • پنل مدیریت قدرتمند
  • لیست وبلاگ Layoyt
  • طرح استاندارد وبلاگ
  • سازگار با پلاگین Yoast SEO
  • سازگار با پلاگین Rankie
  • هدر ثابت
  • دکمه برو به بالا
  • نوع بالا سربرگ منو
  • پاورقی ثابت (متحرک)
  • طرح های مختلف فروشگاه
  • کاملا پاسخگو
  • Footer Widgest
  • آهنگساز ویژوال برای وردپرس شامل
  • پلاگین وردپرس Responsive Revolution Slider Revolution
  • وبلاگ یک نوار سفارشی سفارشی
  • کاملافارسی و راستچین شده
  • فرم تماس با سازگاری پلاگین ۷
  • سازگاری پلاگین WooCommerce
  • تم کودک شامل
  • جستجوی یکپارچه
  • به روز رسانی ورود
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب چند منظوره نوآوو وردپرس …

 

من سوالات بیشتری دارم، چطور با شما در تماس باشم؟

شما می توانید با شماره های ۰۸۱۳۲۶۷۲۷۷۵ یا ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس حاصل کرده یا با کارشناسان ما در چت آنلاین صحبت کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

 

پشتیبانی وردپرس

کانفیگ امنیتی وردپرس

سایتم هک شده

قالب الوشاپ وردپرس



:: برچسب‌ها: قالب نوآوو وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

آموزش نصب گوگل آنالیتیکس د وردپس

با عرض سلام خدمت شما عزیزان امروز قصد دارم نحوه نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس را برایتان به صورت گام به گام شرح دهم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد.

برای هر وب مستری داشتن آگاهی نسبت به اینکه مخاطبان چگونه با وب سایتش تعامل دارند، می تواند سهم زیادی در موفقیتش داشته باشد. بهترین روش برای شناختن مخاطبان هر سایت، از طریق آمار ترافیک سایت است و این همان چیزی است که Google Analytics به صورت رایگان ارائه می دهد. و به همین علت نصب گوگل آنالیتیکس در سایت ها و وبلاگ ها اهمیت بالایی دارد.

در این مقاله، ما به این مساله که چرا گوگل آنالیتیکس برای وب مستران مهم است؟ و چگونه می توان گوگل آنالیتیکس را در سایت وردپرس نصب کرد؟و… می پردازیم.

آموزش گام به گام نصب گوگل آنالیتیکسآموزش نحوه نصب گوگل آنالیتیکس در سایت وردپرس

چرا Google Analytics برای وبلاگ نویسان مهم است؟

وقتی شخصی شروع به ساخت یک سایت یا وبلاگ می کند معمولا اولین هدفش جذب مخاطبان و به عبارتی جذب هر چه بیشتر ترافیک و مشترکین است. گوگل آنالیتیکس با نشان دادن آمار بازدیهای هر سایت به افراد کمک می کند تا برای تغییرات بهتر و مفید تر تصمیماتی مبتنی بر داده های واقعی و درست اتخاذ کنند. در گوگل آنالیتیکس می توانید ببینید: هک شدن سایت وردپرسی

چه کسانی وب سایت شما را می بینند؟

وقتی داده های مربوط به یک سایت در گوگل آنالیتیکس، تجزیه و تحلیل شوند پاسخ سوالهایی از قبیل : مکان جغرافیایی مخاطبان کجاست؟ مخاطبان از چه مرورگری برای بازدید از سایت استفاده می کنند؟ و .. داده می شود و نیز اطلاعات مهم دیگری مانند: وضوح صفحه، پشتیبانی از جاوا اسکریپت، پشتیبانی فلش، زبان و…. ارائه می شود.

این داده ها بسیار مفید هستند و می توانند به روش های مختلفی به وبمستران کمک کنند. هنگام ساخت یک طراحی سفارشی، می توانید از داده های مربوط به کاربران برای اطمینان از اینکه سایت شما با خواسته های مخاطبین سازگار خواهد بود، استفاده کنید.

اگر اکثر کاربران شما پشتیبانی از Flash را نداشته باشند، نباید عناصر فلش را در سایت خود به کار ببرید. اگر اکثر کاربران رزولوشن صفحه شان را روی ۱۲۸۰ پیکسل قرار داده اند، پس طراحی شما باید با این وضوح یا کوچکتر از آن سازگار باشد.

مردم وقتی که در وب سایت شما هستند چه کار می کنند؟ پشتیبانی سایت های وردپرس

شما می توانید صفحاتی را که یک کاربر زمانی که در وب سایت شماست می بیند، زمانی را که در وب سایت شما می گذراند، و میزان بازگشت (درصد کاربرانی که برای اولین بار  از سایت شما بازدیدمی کنند) را در گوگل آنالیتیکس ببینید.

با تحلیل این اطلاعات، می توانید درصد کسانی که را که بعد از بازدید اولشان مجددا به سایتتان رجوع می کنند و به عبارتی کاربر سایتتان می شوند و همچنین  زمانی را که این افراد در سایتتان می گذرانند، افزایش دهید.

شما می توانید ببینید که کاربران از چه صفحاتی بیشتر بازدید می کنند، یا اغلب از کدام صفحات سریع می گذرند و به عبارتی کدام صفحات برای بازدید کنندگان جذابیت نداشته اند، همچنین تعداد صفحاتی را که کاربران به طور میانگین بازدید می کنند، می توانید از تحلیل داده ها در گوگل آنالیتیکس به دست آورید.

چه زمان هایی مردم از وب سایت شما بیشتر بازدید می کنند؟

با دانستن پربازدیدترین روزها در طول هفته یا پربازدیدترین ساعت ها در طول روز برای سایت تان، می توانید زمان ارسال پست خود را به نحوی انتخاب کنید که افراد بیشتری پست هایتان را ببینند. اگر برایتان مقدور نیست که در آن ساعت یا روز در سایت پست بگذارید، می توانید پست خود را برای آن ساعت یا روز، زمان بندی کنید. سایتم هک شده

همین حالا ببینید:  نمایش پربازدیدترین نوشته ها با Most And Least Read Posts Widget

مردم چگونه وب سایت شما را پیدا می کنند؟

این بخش از تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد که هر کابر از چه طریقی به سایت شما وارد شده است. به عنوان مثال: موتورهای جستجو، لینک مستقیم، لینک های ارجاع از سایت های دیگر یا شبکه های اجتماعی و… همچنین نشان می دهد که درصد بازدیدکنندگان سایت شما از هر کدام از این منابع چه میزان است.

گوگل آنالیتیکس تجزیه و تحلیل هر یک از این دسته ها را به صورت مجزا به شما می دهد. مثلا اگر بیشترین بازدیدکنندگان سایت شما بوسیله موتورهای جستجوگر با سایتتان آشنا می شوند، گوگل آنالیتیکس علاوه بر بیان این مساله به شما نشان می دهد که کدام موتور جستجو (گوگل، یاهو، بینگ و …) ترافیک بیشتری به سایت شما می دهد.

تحلیل منابع ارجاعی به شما نشان می دهد که کدام سایت ها نیاز به کار با بیشترین تعداد را دارند. اگر منبع ارجاع ارشد شما فیس بوک باشد، شما باید محتوای فیس بوک منحصر به فرد داشته باشید. اگر منبع ارجاع ارشد شما یک وب سایت خارجی است، ممکن است بخواهید با آن وبسایت مشارکت (تبادل مهمان یا چیز دیگری) داشته باشید.

مردم چگونه با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند؟

تجزیه و تحلیل گوگل نشان می دهد که کاربران سایت شما با محتوای سایت شما چگونه تعامل دارند. این نشان می دهد چند درصد از کاربران بر روی چه لینک هایی در سایت تان کلیک می کنند.

شما می توانید آزمایش های تقسیم A / B را با ایجاد آزمایش های محتوا در Google Analytics انجام دهید تا بدانید که برای رسیدن به اهدافتان چه کاری بهترین است و شما باید آن را انجام دهید.

با مشاهده و آگاهی نسبت به تعاملات کاربرانتان، می توانید محتوای خود را متناسب با خواست و نیاز کاربران تان تهیه کنید. با دیدن پاسخ سوالات فوق، می توانید بر روی استراتژی هایی که برای سایت شما مفید و نتیجه ده هستند کار کنید و استراتژی های بی حاصل یا مضر را متوقف کنید.

به عبارت ساده، به جای حدس زدن در مورد بهترین راهکار، بر روی آمارهایی که اهمیت دارند متمرکز شوید، و تصمیمات لازم را اتخاذ کنید.

نحوه ثبت نام در Google Analytics

گام اول : ابتدا باید یک حساب Google Analytics ایجاد کنید. برای انجام این کار، به سایت “https://analytics.google.com” بروید.

یک صفحه نمایش مانند یک زیر خواهید دید. اگر از قبل یک حساب Google یا Gmail دارید، می توانید از آن برای ورود به سیستم استفاده کنید. اگر حساب Gmail ندارید، باید یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید.

نکته: توجه داشته باشید که این سایت هم مثل خیلی از سایتهای دیگر به خاطر تحریم بودن کشورمان در حالت عادی از دسترس خارج است، پس برای ورود به سایت Google Analytics باید از ف-ی-ل-ت-ر-ش-ک-ن استفاده کنید.

ورود به سیستم Google Analytics

گام دوم : هنگامی که با حساب کاربری Gmail خود وارد سیستم شوید، به یک صفحه مانند یک زیر دعوت می شوید. این جایی است که شما با حساب Gmail خود برای Google Analytics ثبت نام می کنید. سایتم هک شده

ثبت نام Google Analytics

گام سوم : در صفحه بعدی، شما می توانید بین کار روی یک وب سایت یا برنامه تلفن همراه یکی را انتخاب کنید. البته باید وب سایت را انتخاب کنید. کمک وردپرس

پس از آن شما باید یک نام برای Account Name وارد کنید (این نام نمایه Google Analytics برای این وبسایت است)، سپس نام وب سایت، نشانی اینترنتی وب سایت، کشور و منطقه زمانی را در کادرهای مربوطه وارد کنید.

همین حالا ببینید:  آموزش رفع مشکل اتصال به پایگاه داده در وردپرس

حساب Google Analytics خود را تنظیم کنید

 

پس از وارد کردن این اطلاعات، در پایین صفحه روی دکمه Get Tracking ID (دریافت شناسه پیگیری) کلیک کنید. کمک وردپرس

 

سپس صفحه ای باز می شود و شرایط سرویس گوگل آنالیتیکس ارائه می شود که شما باید با آن موافقت کنید، برای این کار کافی است دکمه “I Accept” را کلیک کنید.

 

 

گام چهارم : حالا کد ردیابی یا Tracking ID به شما ارائه می شود. این کد ردیابی و کد اسکریپتی که در زیر آن ارائه می شود را کپی کنید و در یک فایل نوت پد نگهداری کنید، زیرا ممکن است شما باید بسته به روشی که استفاده می کنید بعدا به آنها نیاز پیدا کنید.

 

 

نکته: اگر یک سایت را در Google Analytics ثبت کردید برای ثبت یک سایت جدید باید روی روی دکمه “ADMIN” و سپس “Create Accout” کلیک کنید تا بتوانید یک سایت جدید را ثبت کنید.

 

اکنون که شما یک حساب Google Analytics را راه اندازی کرده اید، به بررسی نحوه نصب Google Analytics در WordPress می پردازیم.

نحوه نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس

راه های مختلفی برای نصب گوگل آنالیتیکس در WordPress وجود دارد. ما به شما دو روش را نشان می دهیم. شما می توانید هر کدام را که برای نیازهای شما مناسب است را انتخاب کنید.

۱-  نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics روی وردپرس بوسیله افزونه MonsterInsights

افزونه MonsterInsights محبوب ترین افزونه نصب گوگل آنالیتیکس روی وردپرس است. بیش از ۲ میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند از جمله Bloomberg، PlayStation، Zillow و…

این ساده ترین و بهترین راه برای نصب گوگل آنالیتیکس روی وردپرس (برای همه کاربران مبتدی و حتی حرفه ای ها) است. افزونه MonsterInsights دارای دو نسخه رایگان و نسخه حرفه ای است. در این آموزش، ما از نسخه رایگان افزونه MonsterInsights استفاده خواهیم کرد.

نسخه MonsterInsights Pro ویژگی های پیشرفته تری مانند ردیابی تجارت الکترونیک، ردیابی آگهی ها، ردیابی نویسنده و….را دارد. روند نصب گوگل آنالیتیکس در هر دوی آنها یکسان است. در صورت نیاز می تواند مقاله ما را با عنوان “آموزش نحوه نصب افزونه در وردپرس” را ببینید.

چند روش برای دانلود و نصب این افزونه وجود دارد: دانلود از سایت www.monsterinsights.com ، دانلود از طریق وردپرس که برای دانلود و نصب آن کافی است در منوی مدیریت وردپرستان به مسیر افزونه ها>>افزودن بروید و در کادر جستجوی افزونه ها، MonsterInsights را وارد کنید البته باز هم وارد سایت monsterinsights.com خواهید شد و صرفا با پرداخت هزینه می توانید از این افزونه استفاده کنید و یا در اینترنت نسخه رایگان آن را پیدا و نصب کنید، و البته می توانید افزونه MonsterInsights را بصورت رایگان از سایت تیک تم دانلود کنید.

و حالا به آموزش نصب گوگل آنالیتیکس بوسیله افزونه MonsterInsights می پردازم. فقط دقت داشته باشید که من از نسخه ۷٫۴٫۲ این افزونه استفاده می کنم، پس در صورتی که شما از نسخه دیگری استفاده می کنید ممکن است تنظیمات قدری متفاوت باشد.

پس از نصب و فعال کردن افزونه در ابتدا این صفحه باز می شود که دارای دو گزینه اصلی است، اگر گزینه “exist setup” را بزنید از این صفح خارج می شوید و به صفحه ای که در عکس بعدی آمده منتقل می شوید و می توانید با زحمت کمتری مراحل نصب را به پایان برسانید. ولی اگر دکمه“save and continue” رابزنید باید یکسری تنظیمات را انجام دهید. و البته قبل از زدن این دکمه باید نوع سایت یا وبلاگتان را تعیین کنید. اگر دوست دارید تنظیمات افزونه MonsterInsights را خیلی دقیق انجام دهید، بهتر است که این روند را ادامه دهید.

همین حالا ببینید:  توصیه هایی برای بهتر شدن طراحی فروشگاه اینترنتی

من گزینه “exist setup” را زدم و مراحل نصب را از این مرحله توضیح می دهم تا آموزش خیلی طولانی و کسل کننده نشود ولی اگر شما از روش دیگر استفاده می کنید نگران نباشید چون بعد از ثبت تنظیمات افزونه MonsterInsights به صفحه ای که در سومین عکس بعدی آمده منتقل می شوید.

بعد از نصب افزونه MonsterInsights یک آیتم جدید با عنوان “گوگل آنالیتیکس” به منوی مدیریت WordPress اضافه خواهد شد. برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به مسیر گوگل آنالیتیکس>>تنظیمات بروید.

در این صفحه، در کادر تایید هویت گوگل شما باید بر روی دکمه ‘Conect MonsterInsights’ کلیک کنید تا سایت Google Analytics را با سایت وردپرس تان مرتبط کنید. بعد از زدن این گزینه وارد صفحه ای می شوید که باید یکی از حساب های جیمیل تان را برای ادامه کار انتخاب کنید.

در ادامه کار از شما خواسته می شود برای ادامه یافتن نصب افزونه MonsterInsights با زدن دکمه “اجازه دادن” اجازه دسترسی این افزونه را به داده های Google Analytics و.. بدهید.

 

بعد از این مرحله صفحه ای باز می شود که شما باید سایت مورد نظرتان را از میان سایت هایی که در Google Analytics ثبت کرده اید، انتخاب کنید. شما باید وب سایت خود را اینجا انتخاب کنید و سپس بر روی ‘Complete authentication’ کلیک کنید تا کار ادامه یابد.

این پایان کار نصب گوگل آنالیتیکس بوسیله افزونه MonsterInsights است و از اینجا کار نصب و شناسایی سایتتان تمام می شود و به سایت وردپرس خود هدایت می شوید.

بهترین مساله در مورد افزونه MonsterInsights این است که شما می توانید گزارش Google Analytics خود را در داخل داشبورد وردپرس تان مشاهده کنید. کافی است به گوگل آنالیتیکس>>گزارش ها مراجعه کنید تا بررسی سریع داده های تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید.

 

این افزونه امکانات متنوعی دارد که با تنظیم کردن آنها می توانید استفاده مفید و فوق العاده ای از این ابزار داشته باشید.

۲ – نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics روی وردپرس بوسیله افزونه Headers and Footers Plugin

این روش به خوبی روش نصب گوگل آنالیتیکس با افزونه MonsterInsights نیست، زیرا شما قادر به انجام پیکربندی پیشرفته ردیابی نخواهید بود و نمی توانید داده های Google Analytics را در داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

گام اول: برای شروع افزونه Insert Headers and Footers را دانلود، نصب و فعال سازی کنید.

پس از فعال سازی، باید در مدیریت وردپرستان به مسیر تنظیمات>>nsert Headers and Footers مراجعه کنید، در اینجا شما باید کد نصب گوگل آنالیتیکس را که در مرحله ۴ کپی کرده اید در بخش هدر ها وارد کنید.

 

فراموش نکنید که دکمه Save را کلیک کنید تا تنظیمات تان ذخیره شود.

منبع:wpbeginner.com

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات مطرح کنید 

:: برچسب‌ها: نصب گوگل آنالیتیکس Google Analytics در وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

در یک اتفاق غیر منتظره سایت MOZ به صورت چشمگیر اعتبار تمام سایت ها را کاهش داد بصورتی که خیلی از وب سایت های بزرگ ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند. علت افت Domain Authority سایت در اینجا به بررسی عوامل احتمالی که باعث این موضوع شده می پردازیم. چرا پیج اتوریتی کاهش یافته

امروز به بررسی دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (domain authority) در سایت MOZ می پردازم، امیدوارم این مقاله برایتان مفید باشد. دلیل افت DA سایت

به تازگی اعتبار دامین آتوریتی بسیاری از سایت ها در سطح جهان و البته کشورمان ایران با کاهش عجیبی روبرو بوده است. این مساله باعث شده برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا چنین اتفاقی افتاده. دلیل افت پیج اتوریتی

در این مقاله یک سری توضیحات درباره: دامین آتوریتی چیست؟ چگونه دامین آتوریتی را به دست آوریم؟  علت افت کردن DA سایت یک دامین آتوریتی خوب چیست؟ و نهایتا دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی برای بعضی سایتها چیست؟ ارائه خواهیم داد.

دامین آتوریتی (domain authority) چیست؟

دلیل افت Domain Authority سایت دامین آتوریتی (DA) یک موتور رتبه بندی موتور جستجو است که توسط سایت Moz طراحی شده است که پیش بینی می کند که چگونه یک وب سایت در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) رتبه بندی می شود. نمره دامین آتوریتی (domain authority) از یک تا ۱۰۰ است، که هر چه نمره بالاتر باشد نشان دهنده توانایی بیشتر در رتبه بندی است.چرا DA سایتم افت کرده

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی

دامین آتوریتی (DA) با ارزیابی عوامل متعدد، از جمله لینک دادن دامنه های ریشه و تعداد لینک های کلی سایت، در محاسبه یک نمره DA لحاظ می شوند. این نمره پس از آن می تواند در مقایسه با وب سایت ها و یا ردیابی ” قدرت رتبه بندی” یک وب سایت در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد. چرا Domain Authority افت می کند البته توجه داشته باشید که دامین آتوریتی (DA) یک معیار که توسط گوگل در تعیین رتبه بندی جستجو استفاده شود و بر روی SERPs تأثیر بگذارد نیست و صرفا یک ارزیابی است که توسط سایت Moz انجام می شود. چرا Domain Authority سایت ها افت کرده

شما می توانید یک وب سایت را با استفاده از MozBar (یک افزونه کروم رایگان)، Link Explorer (یک ابزار تجزیه و تحلیل Backlink)، بخش تجزیه و تحلیل SERP از Keyword Explorer و ده ها ابزار دیگر SEO در سراسر وب، مشاهده کنید. چرا Domain Authority سایت ها پایین امده

نمره Domain Authority چگونه به دست می آید؟

نمره Domain Authority در یک مقیاس لگاریتمی ۱۰۰، نمره داده می شود. بنابراین، بالا بردن نمرات یک سایت از ۲۰ تا ۳۰ به میزان قابل توجهی ساده تر است تا افزایش نمره یک سایت از ۷۰ تا ۸۰ است. دلیل کاهش پیدا کردن دامیت اتوریتی

یک دامین آتوریتی (DA) “خوب” چیست؟

به طور کلی، سایت هایی که تعداد بسیار زیادی از لینک های خارجی با کیفیت بالا (مانند ویکی پدیا یا Google.com) را دارند چرا Domain Authority سایت ها کاهش یافته در بالاترین درجه دامین آتوریتی (DA) قرار دارند، در حالی که کسب و کارهای کوچک و وب سایت هایی که لینک های ورودی کمتر دارند ممکن است نمره DA پایین تر داشته باشند. دامین آتوریتی (DA) وب سایت های با نام تجاری جدید همیشه با گرفتن امتیاز یک شروع خواهند شد.

همین حالا ببینید: فعالسازی ابزارک در وردپرس

از آنجایی که اداره دامنه به عنوان یک پیش بینی کننده رتبه بندی سایت محسوب می شود، داشتن امتیاز بسیار بالا DA نباید تنها هدف وبمستران باشد. بلکه باید به نمرات DA سایتهایی که مستقیما در SERPs با آنها رقابت می کنند، توجه داشته باشند و هدفشان کسب امتیاز بیشتر از رقبای خود باشد.

دامین آتوریتی (DA)

 

چرا دامین اتوریتی سایت ها کاهش یافته . در هنگام انجام تحقیقات در نتایج جستجو و تعیین اینکه کدام سایت ها ممکن است پروفایل پیوند قوی تر / مهم تر از دیگران داشته باشند، استفاده از یک ابزار مقایسه ای (به جای نمره مطلق) بهتر است. البته از آنجایی که این یک ابزار مقایسه ای است، لزوما یک نمره “خوب” یا “بد” نمی باشد.

دلایل کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) بعضی سایتها در سایت MOZ چیست؟

سایت MOZ طی ماه های اخیر اعلام کرده بود که قصد دارد الگوریتم هایش را برای تعیین رتبه دامین آتوریتی (DA) سایتها تغییر دهد. ظاهرا این تغییرات به تازگی انجام شده اند و همین باعث شده تعداد زیادی از سایتها در سراسر دنیا و البته ایران با کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان روبرو شوند. دلیل کاهش پیدا کردن پیج اتوریتی

اما در اینکه دقیقا چه عواملی باعث این تغییرات شده، سایت MOZ توضیحات کامل و جامعی ارائه نداده است ولی دو دلیل عمده ای که می توان به آنها اشاره کرد عبارتند از:

ادغام شدن امتیاز اسپم با دامنه

سایت MOZ در روش جدید رتبه بندی دامین آتوریتی (DA) علاوه بر بررسی تعداد لینک ها، امتیاز اسپم اختصاصی (Spam Score) هر سایت را با توزیع مجدد لینکها را براساس کیفیت و ترافیک، همراه با عوامل دیگر، ادغام کرده است. افت دامین اتوریتی

این کار پیشرفت های اساسی در ارائه دامین آتوریتی بهتر و قابل اعتمادتری نسبت به قبل ارائه می دهد. حالا سایت MOZ می تواند هرزنامه ها را حذف کند، همبستگی را بهبود بخشد و مهمتر از همه، به روزرسانی Domain Authority را نسبت به همه تغییراتی که Google انجام می دهد به روز کند.

این بدان معنی است که حالا که روش جدید راه اندازی شده، وبمستران برخی از تغییرات در مدیریت دامنه و همینطور کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) سایتشان را مشاهده خواهند کرد.چرا دامین اتوریتیم افت کرده

همین حالا ببینید: نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

همگام سازی با الگوریتم های گوگل

یکی دیگر از عواملی که باعث این تغییرات نسبتا گسترده شده، تلاش سایت MOZ در تبعیت از تغییرات رتبه بندی در سایت گوگل است. طبق گفته های راس جونز سایت MOZ سعی کرده تا حد امکان الگوریتم های ابزار سایت اکسپلورر خود را با ابزارهای گوگل همگام سازی کند و از این پس از الگوریتم های پنگوئن و پاندای گوگل در ابزارهای خود استفاده کند.

آیا کاهش رتبه دامین آتوریتی سایت در سئو سایت و رتبه بندی آن در گوگل تاثیر منفی دارد؟

خوشبختانه همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم دامین آتوریتی (DA) صرفا یک ابزار سنجش توانایی در رتبه بندی و یک ابزار تجزیه و تحلیل است و تاثری در رنکینگ گوگل برای سایتها ندارد. چگونه Domain Authority افت میکند علاوه بر این سایت MOZ برای اینکه مشکلی برای سایتهای سئو کار پیش نیاید رسما اعلام کرده که این تغییر رتبه ربطی به سئو سایت و در نتیجه عملکرد سایتهای سئو کار ندارد. پس به هیچ وجه از بابت کاهش اعتبار دامین آتوریتی (DA) نگران نباشید و از این ابزار صرفا به عنوان یک ابزار تجزیه و تحلیل استفاده کنید و رتبه سایت خود را با سایتهای رقیب مقایسه کنید. علت افت دامین اتوریتی

دلیل افت ناگهانی دامین اتوریتی (اعتبار دامنه)

موز همان طور که قبلا هم گفته بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ الگوریتم های خودش رو تغییر داده و از این به بعد با روش دیگه ای به سایت ها اعتبار می دهد. بعد از تغییر الگوریتم های موز اکثر دامین اتوریتی ها با کاهش شدید مواجه شدند که قابل پیش بینی هم بود. چرا دامین اتوریتی کاهش یافته

اگر شما نیز از تغییر ناگهانی اعتبار دامنه خود شوکه شده اید نگران نباشید و به گفته سایت موز دامین اتوریتی را یک پارامتر مطلق در نظر نگیرید و همیشه آن را به نسبت رقبای خود بسنجید.دلیل افت دامین اتوریتی

 برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید:

علت کاهش دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

علت کاهش پیدا کردن دامین اتوریتی و پیج اتوریتی

 

 

مطالب مرتبط:

ویرایشگر گوتنبرگ چیست؟

آموزش صادرکردن بلوکها در ویرایشگر گوتنبرگ برای استفاده در سایتهای دیگر

نحوه ایجاد بلوک قابل استفاده مجدد در ویرایشگر بلوک گوتنبرگ

پشتیبانی وردپرس

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده: قالب مجله خبری وردپرس –  کانفیگ امنیتی وردپرس – پشتیبانی وردپرس



:: برچسب‌ها: افت دامین اتوریتی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

فروش لوله شیشه ای کوارتز

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش لوله های شیشه ای از جنس کوارتز و پیرکس، با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید لوله شیشه ای کوارتز ( لوله کوارتز ) به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

لوله شیشه ای کوارتز چیست؟

لوله های کوارتز گداخته در صنایع مختلف کاربرد دارند. ویژگی این لوله ها مقاومت شیمیایی و پایداری دمایی بالا، مقاومت شوک حرارتی بالا و همچنین انبساط حرارتی پایین است. قطر خارجی لوله شیشه ای کوارتز موجود در انبار بهار تجهیز از ۲ میلی متر تا ۹۰ میلی متر می باشد و برای کاربردهای ویژه امکان تامین کوارتز تا طول ۵ متر نیز وجود دارد.
لوله کوارتز گداخته در فرآیند کوره گذاری جهت انجام واکنش های شیمیایی به عنوان یک محفظه به کار می رود و یا به عنوان دهانه ورودی مایعات، گازها و یا به عنوان لوله های انتقال به کار می رود. ویژگی های این لوله شیشه ای کوارتز محتوی حباب پایین آنها ، خلوص شیمیایی بالا و تلورانس ابعادی دقیق جهت صنعت نیمه رساناها می باشد. بهار تجهیز لوله های کوارتز گداخته در گریدهای مختلف جهت مرتفع نمودن نیازهای خالص سازی شیمیایی در صنایع نیمه هادی ها را ارائه می نماید.

فروش لوله شیشه ای کوارتز لوله کوارتز

کاربرد های لوله شیشه ای کوارتز

  • فرآیند گداخت الکتریکی محصول کوارتز را با بالاترین ویسکوزیته برای کاربردهای کوره تک آبه و درجه حرارت های بالا مهیا می سازد.
  • لوله شیشه ای کوارتز به عنوان محفظه واکنش، PECVDکاربرد دارد.
  • لوله کوارتز در فرآیند خورشیدی و کوره های مدخل ورودی مایع یا گاز و به عنوان لوله های انتقال به کار می رود.
  • همچنین کاربرد لوله شیشه ای کوارتز کوارتز در تولید لامپ می باشد.

خرید لوله کوارتز

بهارتجهیز آماده ارائه خدمات در حوزه فروش انواع لوله شیشه ای با مناسب ترین قیمت به شما مشتریان گرامی می باشد. برای خرید لوله کوارتز می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق تماس تلفنی اقدام نمایید.

 

منبع: بهار لب ور - ارائه دهنده: شیشه الات آزمایشگاهی - ساخت شیشه آلات آزمایشگاهی - مواد شیمیایی آزمایشگاهی



:: برچسب‌ها: لوله شیشه ای کوارتز ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

جی پی اس سه فرکانسه لایکا ATX1230+GG

 

GPS سه فرکانسه لایکا با پشتیبانی کامل از سیستم GPS/GLONASS ، ردیابی فرکانسهای,L5,L1,L2,L2C از ماهواره های جی پی اس و فرکانسهای L1,L2 از ماهواره های گلوناس ، ارتباط سریع Base و Rover  ( جی پی اس شمیم ) با حداکثر زمان مورد نیاز جهت شروع RTK در ۱۰ثانیه.حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت جهت ذخیره سازی ۵ ماه داده های خام با نرخ ترکینگ ۱۵ ثانیه و پشتیبانی از کارتCF card تا حجم ۱ گیگابایت ، قابلیت ذخیره اطلاعات برداشت RTK  بر روی کنترلر و خروجی مستقیم فایل Text با فرمت TXT,ASCII,DXF جی پی اس مولتی فرکانس

گیرنده جی پی اس سه فرکانسه لایکا ATX1230 PLUS SmartAntenna  ، مجهز به بلوتوث جهت ارتباط سریع با کنترلر.مجهز به کانکتور های Lemo جهت اتصال کابلهای کنترلر ، رادیو مودم ، باطری اکسترنال و … ، کنترلر یونیت CS09 با صفحه تمام رنگی و تاچ اسکرین  برخورداری از تکنولوژی Smart Works جهت  عملکرد راحتتر و سریعتر در حالت RTK ، نرم افزارهای Refrence Line / Arc ، Stake out ، Auto surveying  دائمی و بدون نیاز به Linces Key ، سبک وحمل راحت به همراه پایه مخصوص جهت نصب به ژالن Rover. جی پی اس سه فرکانسه

 

منبع: ایران توتال

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: برچسب‌ها: جی پی اس ایستگاهی کارکرده ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب Clinico یک قالب پزشکی وردپرس است که از بهترین قالب‌های بیمارستان و کلینیک وردپرس می‌باشد. قالب حرفه‌ای پزشکی Clinico دارای طراحی و ساختار منحصر بفرد برای کارهای پزشکی و راه اندازی کلینیک های انلاین است. قالب پزشکی کلینیکو به علت داشتن کاربری جذاب محبوب‌ترین قالب پزکی وردپرس در بین کاربران است. این قالب دارای یک ظاهر منحصر بفرد در بین قالب های وردپرس همنوع خود می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این قالب با ما همراه باشید.

قالب کلینیکدانلود قالب کلینیک وردپرس

پیش نمایش فارسی

قالب Clinico یک قالب پزشکی وردپرس

قالب وردپرس Clinico یک قالب وردپرسی مناسب برای سایت‌های بیمارستانی، مطب و پزشکان و سایر کارهای وابسته بسیار مناسب است. قالب کلینیک یکی از بهترین قالب های پزشکی وردپرس در دنیا به حساب می‌آید که توسط بسیاری از سایت های پزشکی مورد استفاده قرار گرفته است. قالب کلینیک وردپرس از امکانات بسیار زیادی شامل: ابزارک های جالب، صفحه ساز، طرح صفحات مختلف، فرم تماس با ما، توییتر و مواردی دیگر برخوردار است.

قالب clinico

دانلود قالب clinico وردپرسدانلود قالب clinico وردپرس

برخی امکانات قالب پزشکی کلینیک

  • سازگاری کامل با افزونه WPML
  • سازگاری کامل با فروشگاه ساز ووکامرس
  • دارای طراحی زیبا، ساده و حرفه‌ای
  • طراحی شده برای سایت های پزشکی
  • کاملا رسپانسیو
  • طراحی با کیفیت
  • تنظیمات فراوان برای طراحی
  • استفاده از صفحه ساز محبوب CWS
  • پنل مدیریت قدرتمند
  • دارای دو طرح تمام صفحه و جعبه ای
  • دارای رنگ‌بندی نامحدود
  • سازگار با همه مرورگر ها
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب پزشکی کلینیک …

دانلود قالب پزشکی - دانلود قالب مطب وردپرس - قالب نوبت دهی دکتر وردپرس

منبع: تیک تم - ارائه دهنده: هک شدن سایت وردپرسی - پشتیبانی سایت های وردپرس - قالب فروشگاهی الو شاپ به همراه ویدیو

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب MaxShop وردپرس یک قالب بسیار حرفه‌ای مدرن و بسیار شیک جهت استفاده در انواع فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. قالب فروشگاهی مکس شاپ با امکانات بی نظیری که دارد به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و شناخت هر نوع کدی به سادگی چه افراد مبتدی و چه یک طراح حرفه‌ای به راحتی می‌تواند یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر راه اندازی کند.

قالب MaxShop یک قالب فروشگاهی حرفه‌ای

قالب MaxShop وردپرس یک قالب زیبا با امکانات بی نظیر است. قالب فروشگاهی کات شاب بسیار محبوب بوده و برای انواع وب سایت های فروشگاهی مناسب است و می‌تواند نیازهای شما را برای راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای در وردپرس مرتفع سازد.

دانلود قالب مکس شاپدانلود قالب فروشگاهی مکس شاپ

پیش نمایش فارسی قالب

برخی امکانات قالب فروشگاهی مکس شاپ وردپرس

از جمله امکانات منحصر بفردی که در قالب فروشگاهی مکس شاپ وردپرس وجود دارد می‌توان به این موارد اشاره کرد: هماهنگی کامل با ووکامرس، امکانات منحصر بفرد سبد خرید، رنگبندی نا محدود، صفحه ساز کاملا گرافیکی، دارای صفحه اصلی گوناگون، ابزارک‌های کاملا سفارشی، ستون های متعدد، قالب و پنل تنظیمات کاملا فارسی سازی شده، به همراه بسته آسان نصبی، سازگاری با تمامی افزونه‌های پرقدرت وردپرس، و بسیاری امکانات دیگر در قالب مکس شاپ باعث شده‌اند که این قالب به یک فروشگاه بی نظیر و پرفروش و بسیار محبوب تبدیل شود.

قالب MaxShop کاملاً ریسپانسیو

حتماً شما هم می دانید که یکی از معیار های سئو که به تازگی توسط گوگل منتشر شده است، ریسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن وب سایت ها می باشد. واکنش گرایی قالب یعنی اینکه سایت بتواند خود را با دستگاه‌های مختلف وفق بدهد. به این معنی که کاربر اگر با هر دستگاهی از جمله موبایل, تبلت, لپتاپ و … که وارد سایت شد با مشکل نمایش سایت مواجه نشود. تفاوتی ندارد چه نوع وب سایتی با قالب وردپرس Maxshop طراحی می کنید، هر آنچه طراحی می شود به صورت اتوماتیک واکنش گراست و قالب کات شاپ این کار را برای شما انجام می دهد. طراحی وب سایت واکنش گرا یکی از علایق کاربران وردپرس است. ما همواره قالب مکس شاپ را به علاقه مندان طراحی سایت پیشنهاد می دهیم.

قالب MaxShop وردپرس مناسب برای فروشگاه‌های

از جمله فروشگاه‌هایی که با قالب مکس شاپ راه اندازی شده می‌توان به این موارد اشاره کرد: فروشگاه موبایل، فروشگاه لباس، فروشگاه جواهرات، فروشگاه بدلیجات و زیور آلات، فروشگاه لوازم دیجیتالی، فروشگاه ساعت، فروشگاه عینک، فروشگاه لوازم ورزشی، فروشگاه مبلمان، فروشگاه کتاب، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی و نواع کسب و کارهای اینترنتی که بخواهید می‌توانید با قالب حرفه ای فروشگاهی مکس شاپ راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید.

قالب وردپرس MaxShopدانلود قالب وردپرس مکس شاپ قالب Maxshopدانلود قالب Maxshop دانلود قالب وردپرس مکس شاپدانلود قالب وردپرس مکس شاپ امکانات قالب مکس شاپ وردپرسامکانات قالب مکس شاپ وردپرس

امکانات قالب Maxshop وردپرس

  • کاملا رسپانسیو
  • دارای ابزارک های سفارشی
  • طراحی بسیار مدرن
  • سئو عالی
  • کاملا بهینه سازی شده
  • دارای ۵ دمو برای صفحه اصلی
  • دارای ۵ استایل مختلف جهت استفاده در هدر سایت
  • رنگبندی بی نهایت
  • نمایش سریع محصولات
  • امکان اضافه کردن محصول به علاقه مندی‌ها
  • امکان مقایسه محصولات
  • قرار دادن تایمر برای محصولات ویژه
  • برچسب زدن محصولات در قالب مکس شاپ
  • دسته بندی محصولات ویژه و محصولات محبوب و …
  • امکان قرار دادن بنر های مختلف در سایت
  • قرار دادن اسلایدر حرفه ای برای محصولات و تصاویر
  • توضیحات و قرار دادن امکانات و ویژگی‌های هر محصول
  • سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای روز دنیا
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • دارای صفحه ساز گرافیکی
  • دارای مگامنوی حرفه ای
  • بیش از ۵۰۰ فونت گوگل به همراه فونت های فارسی
  • امکان اضافه کردن css های سفرشی
  • دارای صفحات درباره ما و تماس با ما
  • شبکه های اجتماعی
  • فرم تماس ۷
  • افزونه سئو سازی سایت
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر …

قالب مکس شاپ - دانلود قالب مکس شاپ - خرید قالب فروشگاهی مکس شاپ - دانلود قالب وردپرس مکس شاپ - قالب فروشگاهی وردپرس

منبع: تیک تم - ارائه دهنده : قالب فروشگاهی فلت سام - آموزش ویدیویی سی پنل - انجام خدمات وردپرس

 

وبلاگ آموزشی وردپرس



:: برچسب‌ها: قالب مکس شاپ , قالب فروشگاهی مکس شاپ , دانلود قالب مکس شاپ , خرید قالب مکس شاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب EmallShop

قالب فروشگاهی ایمال شاپ یک قالب فروشگاهی کاملا سازگار با تم WooCommerce هست که با نرم افزار بوت استرپ و توسط ویژوال کامپوزر Visual Composer طراحی شده است. قالب فروشگاهی EmallShop یک قالب حرفه ای و بسیار زیبا برای ساخت انواع فروشگاه ها در وردپرس می باشد.

قالب ایمال شاپدانلود قالب ایمال شاپ

پیش نمایش فارسی قالب

قالب فروشگاهی EmallShop وردپرس

قالب فروشگاهی EmallShop با وردپرس ۵٫۰٫x و WooCommerce 3.5.x کاملا سازگار است!!!  قالب فروشگاهی EmallShop با طراحی مدرن و تمرکز بر روی محصولات، قالب فروشگاه آنلاین شما را برای بینندگان جذاب تر و موثرتر خواهد ساخت. قالب فروشگاهی EmallShop یک تم فروشگاهی بسیار مناسب برای ساخت فروشگاه هایی برای فروش لوازم الکترونیکی، موبایل، لوازم خانگی، فروشگاه جواهرات، لباس یا محصولات مربوط به کودکان و نوجوانان و … است.

قالب فروشگاهی EmallShop دانلود قالب EmallShop قالب فروشگاهی EmallShopخرید قالب EmallShop وردپرس

ویژگی های کلیدی قالب فروشگاهی EmallShop

  • دارای بیش از ۱۵ صفحه اصلی نسخه ی دمو
  • کاملا سازگار با صفحه ساز Visual Composer
  • ۱۰۰٪ ریسپانسیو
  • ۱۰۰٪ سازگار با ووکامرس
  • دارای تنظیمات مدیریت قوی
  • امکان تغییر Header به صورت نامحدود
  • امکان تغییر Footer  به صورت نامحدود
  • لغزان تصویر محصول
  • سبک محصول شناور
  • امکان نمایش سریع محصول
  • صفحه محصولات قابل برنامه ریزی
  • صفحه دسته بندی قابل برنامه ریزی در قالب EmallShop
  • دارای حالت نمایش رتینا
  • نصب و راه اندازی فوق العاده آسان
  • امکان کنترل کامل عرض سایت
  • مگا منو از پیش ساخته شده
  • طرح بندی جعبه ای و گسترده
  • بر اساس بوت استرپ
  • انیمیشن ها CSS3
  • دارای محدوده رنگ و پوسته ها  به صورت نامحدود
  • سئو عالی
  • سازگار با WC Vendores Plugin
  • سازگار WC Marketplace Plugin
  • جستجوی محصول live
  • سازگار با افزونه چند زبانه وردپرس WPML
  • صفحات نمونه کار نامحدود
  • صفحات وبلاگ نامحدود
  • حالت پوسته جعبه و کامل در قالب EmallShop
  • صفحه قدرتمند، پست و گزینه های نمونه کارها
  • گواهی نامه و نمونه کارها بایگانی و صفحه جزئیات
  • صفحات تماس با ما به صورت نامحدود
  • نمای گرید / فهرست
  • نمایش سریع محصول
  • ۴ نوع صفحه فروشگاه (Infinit, Load More, Ajax And Default)
  • صفحه بندی
  • حالت کاتالوگ Woocommerce
  • منطقه ویجت نامحدود در قالب ایمال شاپ
  • ویجت کد QR
  • کد سازنده صفحه Custome + Default
  • نام تجاری محصول با فیلتر
  • دارای امکان اضافه کردن گزینه “خدمات ما را اضافه کنید”
  • سازگاری کامل با افزونه Revolution Slider
  • آیکون FontAwesome مورد استفاده قرار گرفت
  • تمام فونت های وب گوگل موجود است
  • فرم تماس با فرم ۷  Mailchimp News Letter
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب فروشگاهی ایمال شاپ وردپرس …

قالب ایمال شاپ - دانلود قالب ایمال شاپ - قالب فروشگاهی ایمال شاپ

 

منبع: تیک تم - ارائه دهنده : قالب آرایشی اسپالب - افزونه فرم ساز گراویتی فرم - قالب مکس شاپ



:: برچسب‌ها: قالب فروشگاهی ایمال شاپ , قالب فروشگاهی وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

با سلام، اگر شما هم از کسانی هستید که از مشکل عدم ترجمه در نسخه جدید افزونه یواست سئو کلافه شده اید و به دنبال یک راه حل هستید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

افزونه یواست سئو که بدون شک بهترین افزونه‌ سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت برای وردپرس هست، در نسخه جدید خود دارای مشکلات ترجمه و فارسی نبودن کل یا بخشی از افزونه هست که در این مقاله راهکارهایی برای حل این مشکل ارائه خواهم کرد تا بتوانید از Yoast SEO Premium با زبان شیرین فارسی برای ارتقا سایتتان در گوگل استفاده کنید.

آنچه خواهید خواند:

۱- انگلیسی ماندن تمام قسمت‌های Yoast با وجود نصب نسخه فارسی!

  • راه حل چیست؟

۲-انگلیسی بودن بخش تحلیل و آنالیز در افزونه یواست سئو 

  • نصب نسخه قبلی کار درستی است؟

انگلیسی ماندن تمام قسمت‌های Yoast با وجود نصب نسخه فارسی!

متاسفانه نسخه جدید افزونه یواست سئو دارای مشکلاتی است که مربوط به ترجمه زبان انگلیسی به سایر زبانهاست. هم چنانکه کاربران فارس زبان این افزونه دیده اند پس از نصب نسخه فارسی افزونه یواست سئو ، به جای روبرو شدن با یک افزونه ترجمه شده، تمام امکانات این افزونه همچنان انگلیسی باقی می ماند.

همین حالا ببینید:  ١٠ محتوا برای ایجاد لینک طبیعی در سایت

مشکل درافزونه یواست سئو افزونه یواست سئو

البته این مشکل مخصوص فارس زبانان نیست بلکه به طور کل مشکل ترجمه این نسخه از افزونه به زبانهای مختلف جهان وجود دارد. این یک نقص در نسخه اصلی است و به ارائه دهندگان ایرانی این افزونه مربوط نمی شود.

راه حل چیست؟

به این مسیر  پیشخوان > به‌روزرسانی‌ها  بروید و بروسانی ها را آپدیت کنید.

راه حل مشکل عدم ترجمه درافزونه یواست سئو

 

سپس صفحه را اسکرول کنید تا به بخش به‌روزرسانی ترجمه‌ها برسید. در این بخش می‌توانید ترجمه‌های افزونه یواست سئو و افزونه‌های وردپرس را به‌روزرسانی کنید تا فایل ترجمه از پوشه قالب یا افزونه به پوشه Languages در wp-content شما کپی شود.

بروزرسانی

حالا دکمه به‌ روزرسانی ترجمه را کلیک کنید تا ترجمه شما به روز شود. حالا بدون دردسر یواست سئو شما فارسی خواهد شد.

انگلیسی بودن بخش تحلیل و آنالیز در افزونه یواست سئو 

متأسفانه بخش تحلیل و آنالیز در نسخه جدید یواست با مشکل ترجمه مواجه شده. باوجود فارسی کردن این بخش توسط ما، متأسفانه فایل ترجمه بخش آنالیز از آکند ترجمه فراخوانی نمی‌شود و این مورد به سازنده اطلاع‌رسانی شده. منتظریم در نسخه بعدی این مشکل را برطرف کنند.

همین حالا ببینید:  ابزارهای کمتر شناخته شده برای افزایش قدرت بازاریابی محتوا

نصب نسخه قبلی کار درستی است؟

جواب این سوال بستگی کامل به شما دارد.

راه‌حل سریع این مشکل بازگشت به نسخه‌های قبلی افزونه یواست سئو هست، اما ما این مورد را پیشنهاد نمی‌کنیم! چراکه در نسخه جدید سازگاری‌ها و ویژگی‌های جدیدی برای نسخه ۵ وردپرس ارائه‌شده و پیشنهاد می‌کنیم نسخه جدید را داشته باشید تا مشکل برطرف شود. مشکلات این نسخه از افزونه یواست سئو به اطلاع سازندگان رسیده و آنها وعده داده اند که بزودی مشکل را حل خواهند کرد. با این حال باز هم انتخاب با شماست.

منبع: mihanwp

سوالی دارید؟ سوالتون رو در نظرات بیان کنید؟

مطالب مرتبط:

محافظت از فایل wp-config.php وردپرس

کلیدهای میانبر در وردپرس

جستجوی سریع مطالب در وردپرس

افزونه ارسال لینک دانلود به ایمیل

منبع: تیک تم– ارائه دهنده مقالات: قالب چندمنظوره وردپرس– ویدیو آموزشی وردپرس ریپورتاژ آگهی



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

قالب خبری GoodNews وردپرس

قالب خبری گود نیوز وردپرس یک قالب خبری بسیار محبوب و حرفه ای در وردپرس است. قالب GoodNews وردپرس علاوه بر محبوبیت بسیار زیباست و این ویژگی باعث شده که مورد توجه خیلی از کاربران وردپرس قرار بگیرد. همان طور که می‌دانید از نکات مهم و اصلی که در هر قالب وردپرس فارسی وجود دارد راحتی کار با قالب است. به این معنی که یک قالب باشد طوری طراحی شده باشد که همه افراد حتی افراد آماتور به راحتی بتوانند سایت مورد نظر خود را به راحتی طراحی و پیاده سازی کنند.

قالب خبری گود نیوز وردپرس یک قالب حرفه‌ای

قالب good news یک قالب بسیار ریبا و پر کاربرد است و به دلیل راحتی کار با آن مناسب برای استفاده همه افراد است. از دیگر ویژگی‌های مهم قالب گود نیوز وردپرس داشتن سازگاری کامل با افزونه ویژوال کامپوزر است. افزونه ویژوال کامپوزر به شما کمک می کند که به راحتی در یک محیط کاملا گرافیکی و بدون هیچ دانش کد نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن بتوانید صفحات و چیدمان سایت خود را دقیقا مطابق با سلیقه خود بسازید.

 

قالب خبری گود نیوز وردپرسدانلود قالب گود نیوز وردپرس

پیش نمایش فارسی قالب

امکانات منحصر بفرد قالب گود نیوز

قالب خبری گود نیوزقالب خبری گود نیوزقالب وردپرس گود نیوزقالب وردپرس گود نیوزقالب وردپرس GoodNewsدانلود قالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsقالب وردپرس GoodNewsدانلود قالب خبری وردپرس GoodNews

امکانات بیشتر در قالب خبری GoodNews وردپرس

قالب گود نیور

قالب گود نیوز وردپرسدانلود قالب گود نیوز

برخی قابلیت‌های منحصر بفرد قالب خبری GoodNews

  • امکان نمایش به صورت رتینا
  • دارای صفحه ساز کاملا گرافیکی
  • پنل تنظیمات فارسی سازی شده و حرفه‌ای
  • کاملا ریسپانسیو
  • امکان ساخت بی نهایت ساید بار
  • امکان ستاره دار کردن مطالب سایت
  • دارای شورت کدهای بسیار حرفه ای
  • دارای ابزارک‌های اختصاصی
  • سازگاری با ویژوال کامپوزر
  • سازگاری با افزونه WPML
  • سازگاری با ووکامرس
  • سازگاری با انجمن بی بی پرس و بادی پرس
  • پشتیبانی از افزونه میل چیمپ
  • سازگاری با افزونه رولوشن اسلایدر
  • سازگاری با لایر اسلایدر
  • تنظیمات دسته بندی حرفه‌ای
  • سیستم پرسش و پاسخ
  • مگامنو های بسیار حرفه‌ای
  • شبکه های اجتماعی
  • حالت تیره و روشن قالب
  • دو حالت مختلف برای سرچ
  • فونت ایکون‌های حرفه‌ای و زیبا
  • دارای بیش از ۱۶۰۰ آیکون
  • دارای امکان جستجوی آژاکس
  • به همراه بسته نصبی آسان
  • پشتیبانی همیشگی توسط تیک تم
  • دارای آپدیت های رایگان توسط تیک تم
  • و بسیاری امکانات دیگر در قالب خبری گود نیوز …

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: افزونه راکت  فیلم آموزش وردپرس –پشتیبانی وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها می پردازیم.جستجوگرها می توانند به راه اندازی روزافزون کمک کنند تا حضور آن ها و اهداف کسب و کار را برآورده کنند. در اینجا نحوه شروع به کار یک استارتاپ با بهینه سازی موتورهای جستجو و مناطقی که باید تمرکز داشته باشیم.را توضیح خواهیم داد.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

این یک چالش رایج برای شروع کارهای اولیه و در حال رشد برای پیدا کردن منابع و زمان تمرکز بر بسیاری از فعالیت های مختلف است که می تواند کسب و کار خود را به سطح بعدی است. این نیز آسان است که در میان تمام وظایف از دست برود، و قادر به تصمیم گیری در جایی که باید شروع شود.

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

SEO هنگامی که به تنظیم اولویت ها می آید، به عنوان یک فعالیت نادیده گرفته می شود، اما می تواند بسیار مفید باشد:

  • تأیید اعتبار راه اندازی شما
  • رسیدن به مخاطبان گسترده تر
  • ترافیک ساختمان و آگاهی از نام تجاری
  • بهبود تعامل
  • ایجاد علاقه به کسب و کار شما

این یک مرور کلی از نحوه شروع کسب و کارهای جدید یا کسب و کارهای جدید می تواند با جستجو از طریق یک سری از مراحل که می تواند کمک به آنها حضور آنلاین خود را بهبود بخشد و مخاطبان جدید را پیدا کند.

اهداف خود را تنظیم کنید

نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ

یکی ازنکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ این است که آن را با اهداف وسیعتری تطبیق دهید. برای تعیین اهداف اولیه برای آنچه که شما میخواهید با محتوای خود به دست بیاورید، مفید است تا کشف کنید که چگونه SEO را در این فرآیند دخیل کنید.

این اهداف باید قابل اندازه گیری و روشن باشند تا به شما در تصمیم گیری در مورد راه های خاص برای رسیدن به آنها کمک کند. مثلا:

  • دو برابر تعداد بازدیدکنندگان سایت در سه ماهه بعدی
  • ترافیک وبلاگ را در سه ماه آینده با ۳۰٪ افزایش دهید
  • در ماه آینده ۲۰ چشم انداز جدید را ایجاد کنید
  • افزایش فروش تا پایان سال ۲۰٪
  • گام بعدی این است که بررسی کنیم چگونه محتوای متناسب با هر هدف و آنچه که به معنای جستجوگرها است.

به عنوان مثال اگر هدف اول شما تعداد بازدیدکنندگان در سه ماهه دوم را دوبرابر کند، مهم است آگاهی از طریق کانال های مختلف برای افزایش ترافیک به سایت افزایش یابد. این می تواند با ایجاد محتوای هدفمند تر به دست آید که می تواند برای موتورهای جستجو نیز بهینه شود.

همین حالا ببینید:  نمایش فیلم های یوتیوب در وردپرس

جستجوی کلمات کلیدی

یکی نکات کلیدی سئو سایت برای یک استارت آپ جستجوی کلمات کلیدی است. هنگامی که اهداف شما تعیین می شود، مفید است برای بررسی نحوه ی انجام این کار به شرکت بزرگتر کمک کند.تحقیقات کلیدی میتواند به شما در یافتن فرصتهای جدید محتوا کمک کند، در حالی که میتواند محتوای موجود شما را بهبود بخشد.تمرکز بر روی مخاطبان مناسب و محتوای مناسب، درک محتوایی را که بیشتر احتمال دارد مصرف کنند، به ارمغان می آورد. این زمانی است که تحقیقات کلیدی میتواند مفیدتر باشد تا شما را با ایدههای محتوایی و فرصتهای جدید برای بالا بردن سطح بالای جستجو فراهم کند.

شما می توانید با ایجاد یک لیست “ایده آل” از کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید. شانس این است که این لیست از بسیاری از کلمات کلیدی محبوب تشکیل شده است، که به این معنی است که احتمال بیشتری برای رسیدن به بالای نتایج جستجو به عنوان یک راه اندازی جدید، سخت تر خواهد شد. گام بعدی استفاده از یک ابزار برای انجام تحقیقات کلیدی واقعی و پیدا کردن فرصت های جدید برای کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن است.

کلمات کلیدی دم ممکن است شانس بیشتری برای نشان دادن بالاتر در نتایج جستجو، در حالی که شما همچنین می توانید جستجو های دستی خود را برای خود تست برای اولین بار از کلمات کلیدی که شما می خواهید به هدف قرار دادن. این به شما این امکان را می دهد تا ببینید که چگونه SEO می تواند برای مخاطبان مورد نظر شما کار کند و چه نوع صفحاتی در SERPs بالاتر باشد.

تحقیقات کلیدی نیز می تواند شروع برنامه ریزی محتوا شما باشد، با تولید محتوای متمرکز با کلمات کلیدی در یک راه معتبر اما استراتژیک که می تواند کسب و کار شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرد.

محتوای موجود خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک گام مهم مهم این است که یک نمای کلی از محتوای موجود خود را ایجاد کنید – هر پست وبلاگ یا قسمت کلی کپی ایجاد شده برای تبلیغ کسب و کارتان. این به شما اجازه می دهد تا هر شکاف محتوا یا قطعاتی را که نیاز دارید به روزرسانی یا حتی حذف شوند را مشخص کنید.موجودی محتوا به شما امکان می دهد تا هر قطعه ای از محتوای موجود در سایت خود را سازماندهی کنید. این باعث می شود که یک حسابرسی محتوای برای اهداف جستجوگرها ایجاد شود تا بتوانید ببینید که محتوای شما در حال حاضر چگونه است و چگونه می توانید آن را بهبود بخشید.

همین حالا ببینید:  نکات کلیدی سئو سایت برای طراحان وب سایت

ممیزی محتوا می تواند یک صفحه گسترده باشد که تمام مطالب منتشر شده شما را شامل می شود و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • URL صفحه
  • عنوان صفحه
  • توضیحات متا
  • تعداد کلمه
  • نوع محتوا

شرایط محتوا – همیشه سبز، قدیمی، استفاده مجدد، غیر موضوع و غیرهاگر هنوز متا توصیف نکنید و شرایط هر یک از محتویات را تنظیم نکنید، می توانید آنها را به تدریج پر کنید، همانطور که شروع به سازماندهی استراتژی SEO خود می کنید. با این حال، آنها می توانند در همه آنها با هم در یک صفحه گسترده مفید باشند، حتی زمانی که آنها را بعدا پر کنید.

بررسی خطاها

خطاهای احتمالی بسیاری وجود دارد که می تواند SEO شما را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل یک ایده خوب برای تشخیص و رفع هر گونه مسائل از جمله:

محتوای تکراری

یک خطر وجود دارد که محتوای تکراری کلمات کلیدی را که می خواهید در جستجو جستجو کنید را کج می کند. محتوای تکراری می تواند یک مشکل در سایت شما باشد، اما همچنین با هر پست مهمانی که به وب سایت های دیگر برای لینک ها ارسال می کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها خیلی شبیه به محتوای اصلی شما نیستند. بعدا در این پست بیشتر درباره لینکهای بعدی صحبت خواهیم کرد.

تصاویر شکسته

آسان است که یک تصویر شکسته در سایت خود داشته باشید، خصوصا اگر آن را از یک منبع خارجی به اشتراک بگذارید. به همین دلیل مفید است که صفحات خود را برای تصاویر از دست رفته بررسی کنید و اولین جلوه های محتوایی خود را بهبود ببخشید.

صفحه خطا ۴۰۴ 

صفحه ای که دیگر کار نمی کند می تواند بر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر و تعامل. اگر شما به تازگی مهاجرت کرده اید یا هر URL را تغییر داده اید، ممکن است لازم باشد هر صفحه ۴۰۴ خطایی را که از آن آگاه نیستید بررسی کنید.

در حقیقت، شما حتی می توانید آنها را به یک دارایی بازاریابی محتوا تبدیل کنید یا یک عنصر سرگرم کننده برای آنها اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، راهنمای عالی استوارت شو را ببینید «نحوه ایجاد ۴۰۴ صفحه کامل».

همین حالا ببینید:  نمایش تاریخ عضویت کاربر در وردپرس

لینک های شکسته

همانطور که با تصاویر شکسته شده، لینک های خراب می توانند شهرت سایت شما را آسیب برسانند، بلکه تجربه کاربر را نیز در بر دارد. یک لینک شکسته می تواند رتبه بندی صفحه شما را تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه یافتن پیوندهای شکسته آسان است و آنها را با ابزارهایی مانند جستجوگر Spider Screaming Frog و Moz Pro پشتیبانی می کند.

بهینه سازی محتوا

راه های بسیاری برای بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو وجود دارد. SEO به اصطلاح سایت را می توان با تعدادی از اصلاحات بهبود یافته است:

ساختار URL

ساختار URL شما می تواند بر رتبه بندی صفحه شما تاثیر بگذارد، بلکه تجربه کاربر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، ایده خوبی است که URL های روشن و قابل خواندن را برای هر دو انسان، و همچنین برای موتورهای جستجو ایجاد کنید. به عنوان مثال، این نشانی اینترنتی www.example.com/seo-best-practices بهتر از این است. www.example.com/index.php؟id_sezione=360&sid=4j3898enno0223bns983201djis03

عنوان

عنوان هر صفحه باید روشن، مختصر و توصیفی باشد. این می تواند هر دو ترافیک را روی صفحه خود بهبود دهد، بلکه رتبه بندی را فراهم می کند که بقیه متن با انتظارات عنوان منطبق باشد.

فرمت 

تمرکز بر روی قالب بندی صفحه شما می تواند خزیدن برای موتورهای جستجو را تسهیل کند، در حالی که خوانایی خوانندگان نیز را افزایش می دهد. به عنوان مثال، عنوان ها می توانند اسکن محتوا را ساده تر کنند، تجربه ای نرم و صحیح و یک ساختار واضح ایجاد کنند.

برچسب های متا

برچسب های متا عناصر HTML هستند که موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان محتوای شما را پیدا می کنند. این چیزی است که آنها می توانند در یک موتور جستجو ببینند و در نتیجه، ارزش گذاری در تعداد محدودی از کاراکترها مهم است. عنوان و شرح باید موضوع را کاملا توضیح دهد؛ در اینجا چند نمونه برای کمک به توصیف های بهتر شما ایجاد شده است.

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: برچسب‌ها: مراحل لازم جهت موفقیت سئو برای استارتاپ ها ,
:: بازدید از این مطلب : 46

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

سلام به تیک تم خوش آمدید. در این مقاله به آموزش جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل بهینه سازی وبسایت، اصلی ترین روش برای افزایش ترافیک موتور های جستجوگر است. قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و بالا رفتن در  نتایج گوگل می تواند سیلی از بازدید کننده را به سوی وبسایتتان سرازیر کند.و بازید سایت شما بالا می رود.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

اما هنگام بهینه سازی وبسایت، مساله ای که باید رعایت کنید، این است که فعالیت هایتان با استاندارد ها و پیشنهاد های گوگل هم راستا باشد تا از جریمه شدن جلوگیری کنید.در صورتی که وبسایت شما توسط گوگل جریمه شود، به احتمال زیاد مطالب تان از صفحه اول نتایج جستجو حذف خواهد شد و یا حتی ایندکس نخواهد شد.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل با حذف لینک های بی کیفیت

اگر لینکی که به وب سایت شما داده می شوند و همچنین لینک هایی که شما به وبسایت های دیگر می دهید، بی کیفیت باشند و اسپم به شمار بیایند، قطعا مورد خشم گوگل قرار خواهید گرفت.

به همین دلیل ضروری است که لینک های خود را از طریق گوگل وبمستر بررسی کرده و تمیز کاری کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

همین حالا ببینید:  کپی سریع برگه ها در وردپرس

وارد اکانت گوگل وبمستر خود شوید.
وبسایت خود را انتخاب کنید.
در منوی کناری، گزینه Search Traffic را انتخاب کرده و سپس Links to your site را باز کنید.
حالا در پایین Who links the best، روی دکمه more کلیک کنید.
در آخر گزینه Download latest links را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا قادر خواهید بود تمامی لینک هایی را که به وبسایت شما داده می شوند مشاهده کنید. این لیست را هر ۲ هفته یک بار دانلود کرده و لینک های اسپم و بی کیفیت را شناسایی کرده و حذف کنید.
طراحی وبسایتتان باید برای موبایل بهینه شده باشد

بزرگ ترین هدف گوگل این است که وبسایت ها را مجبور به بهبود تجربه کاربری کند. از آنجایی که تعداد کاربران موبایل در حال گسترش است و درصد زیادی از ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد، باید سایت خود را سازگار کنید. در الگوریتم جدید گوگل، سایت هایی که توانسته باشند ورژن موبایل داشته باشند و یا به اصطلاح Responsive باشند، رتبه بهتری کسب خواهند کرد.

برای این که بتوانید وضعیت وبسایت خود در این زمینه را بسنجید، می توانید از تستی که خود گوگل انجام می دهد، استفاده کنید.

همین حالا ببینید:  لوکال هاست چیست ؟

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگلجلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

از دامنه های مرتبط با وبسایت خودتان بک لینک به دست آورید

در دو سه سال گذشته، گوگل تغییرات زیادی به نحوه برخورد خود با بک لینک ها (همان لینک هایی که به وبسایت شما داده می شود) داده است. در الگوریتم جدید، تعداد بک لینک ها تاثیر چندانی در پیج رنک ندارند، بلکه مرتبط بودن و دامنه وبسایتی که به شما لینک می دهد حائز اهمیت هستند. تعداد فالور های شبکه های اجتماعی و همچنین میزان درگیر شدن آن ها با مطالب نیز اهمیت بالایی دارند. وبسایت هایی که بک لینک های زیادی از سایت های غیر مرتبط دارند، توسط گوگل جریمه می شوند. به همین دلیل باید بیشترین توجه را به این مساله داشته باشید.

محتوایی معتبر و قابل اطمینان تولید کنید

اگر می خواهید مورد خشم گوگل قرار نگیرید، از محتوای تکراری و کپی شده دوری کنید. الگوریتم های گوگل به محتوای تکراری بسیار حساس اند.

جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگلجلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل

تولید کردن محتوای اختصاصی و دست اول، بهترین روش برای جذب بازدید کننده از موتور های جستجوگر است. در این صورت، گوگل نیز جریمه تان نخواهد کرد. اما تولید محتوا نیز سختی های خود را دارد. در این مورد، چند نکته اساسی را باید رعایت کنید:

همین حالا ببینید:  افزونه امتیاز دهی به مشتریان در ووکامرس

هر پستی که می نویسید، باید کامل و جامع باشد. یعنی تمام جوانب موضوع مورد بحث را در بر گرفته و کاربر را از جستجوی بیشتر در وبسایت های دیگر بی نیاز کند. پست های تان باید حدالامکان طولانی و عمیق باشند، چون گوگل امتیاز ویژه ای برای مطالب طولانی در نظر می گیرد.

هر چه بیشتر به وبسایت های معتبر و مفید لینک بدهید، بهتر است. چگونه از جریمه شدن وبسایت مان توسط گوگل جلوگیری کنیم؟ در تصویر بالا تحقیقی از serpIQ را مشاهده می کنید که در رابطه با طول محتوا انجام شده است و میانگین تعداد کلمات مقالاتی را نشان می دهد که در رتبه اول تا دهم نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده اند. مشاهده می کنید که نتایج اول تا سوم به مطالب ۲۴۰۰ کلمه ای تعلق دارند و پس از آن، با کاهش تعداد کلمات، رتبه نیز کاهش یافته است.

 

مطالب مرتبط:

بهترین روش‌ها برای افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

آموزش معرفی سایت به گوگل

تعریف سئو به زبان ساده – بخش اول

تعریف سئو به زبان ساده – بخش دوم

منبع: تیک‌تم – ارائه دهنده مقالات: ارتباط با مشتریبازاریابی شبکه‌های اجتماعی کارآفرینی



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

هک رشد Growth Hacking

سلام به تیک تم خوش آمدید.در این مقاله به معرفی هک رشد Growth Hacking خواهیم پرداخت.هک رشد Growth Hacking یک اصطلاح چتر برای استراتژیهایی است که منحصرا بر رشد قرار دارند. معمولا در رابطه با شروع کارهای اولیه که برای کوتاه مدت در بودجه های کوچک نیاز به رشد عظیم دارند، استفاده می شود

هک رشد Growth Hacking چیست؟

هک رشد (همچنین به عنوان بازاریابی رشد شناخته می شود) استفاده از تاکتیک های بازاریابی منابع و مقرون به صرفه برای کمک به رشد و نگهداری پایه کاربر فعال، فروش محصولات و افزایش بهره وری است. فکر کردن به “هک کردن” از لحاظ هک های زندگی – آن کلید های میانبر کوچک که زندگی شما را ساده تر می کنند، به جای بیت های تند و زننده که باعث خراب شدن کامپیوتر شما می شود.

اغلب با شروع کار و کسب و کارهای کوچک ارتباط دارد، به عنوان مثال سازمان هایی که پول زیادی برای خرج کردن ندارند، اما به سرعت نیاز دارند. با این حال، این یک مفهوم قابل مقیاس قابل اجرا برای هر کسب و کار آنلاین است که علاقمند به حفظ رشد و حفظ یک پایگاه کاربر فعال است.

هک رشد Growth Hackingهک رشد Growth Hacking

یک هکر رشد کیست؟

هکر رشدی، کسی است که از استراتژی خلاقانه و کم هزینه برای کمک به کسب و کار به منظور کسب و حفظ مشتریان استفاده می کند. گاهی اوقات رشد هکرها نیز بازاریابان رشد نامیده می شود، اما هکرهای رشد به سادگی بازاریاب نیستند. هر کسی که در یک محصول یا خدمات دخیل است، از جمله مدیران و مهندسان محصولات، می تواند یک هکر رشد باشد.

همین حالا ببینید:  ایجاد بخش نظرات در افزونه Easy Digital Downloads

ویژگی های یک هکر رشد

  • هکرها رشد تنها به استراتژی های مرتبط با رشد کسب و کار تمرکز می کنند.
  • آنها فرضیه ها، اولویت بندی و آزمایش استراتژی های نوآورانه رشد را آزمایش می کنند.
  • آنها تجزیه و تحلیل و تست برای دیدن آنچه که کار می کند.
  • هکرهای رشد ایده آل می دانند که چگونه اولویت های رشد را تعیین می کنند، کانال های کسب مشتری را تعیین می کنند، موفقیت را اندازه گیری می کنند و رشد می کنند.

 هک رشد Growth Hacking چگونه کار می کند؟

بنابراین، چگونه هک رشد کار می کند؟ برای هر شرکت، در مورد فهمیدن اینکه چرا رشد میکنید، و به دنبال راهی برای رسیدن به این هدف هستید.بسیاری از مبتدیان از “قلب دزدان دریایی” دیو مک کلور به عنوان دستور العمل رشد استفاده می کنند. اینها کسب، فعال سازی، نگهداری، ارجاع و درآمد (AARRR) هستند. دیگران شامل افزایش آگاهی به عنوان یک بخش اصلی از هک رشد است. در هر صورت، نقطه شروع کسب و کار ترافیک و بازدید کنندگان، تبدیل کاربران به کاربران و حفظ آن کاربران به عنوان مشتریان خوشحال است.

همین حالا ببینید:  چرا کاربران یک سایت را ترک میکنند؟

هک رشد Growth Hackingهک رشد Growth Hacking

چگونگی شروع هک رشد Growth Hacking

در اینجا این است که چگونه یک شرکت میتواند با هک رشد شروع به کار کند. اول از همه، محصول و تست خود را ایجاد کنید تا مطمئن شوید که مردم آن را می خواهند و مایل به پرداخت آن هستند. این به شما کمک می کند تا اطلاعات را جمع آوری کنید تا شخصیت های خریدار اصلی خود را درک کنید و می توانید تاکتیک های بازاریابی را مطابق با هدف قرار دهید.

به روز رسانی محصول خود را در فواصل منظم، و ادامه بازخورد مشتری، بنابراین شما همیشه می دانید اگر شما در مسیر درست هستند. در عین حال، محصول خود را به بازار عرضه کنید تا رشد پایدار را تقویت کند و موفقیت این نتایج را پیگیری کند. تست A / B و سایر تکنیک های بهینه سازی تبدیل برای هک کردن رشد موثر هستند.

تکنیک های هک رشد

اکثر استراتژی های هک سازی رشد به سه حوزه اصلی تقسیم می شوند:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محصول
  • تبلیغات

با توجه به تاکتیک هایی که استفاده می شود، بازاریابی محتوا می تواند یک روش ارزان قیمت باشد برای کسب اطلاعات در مورد محصول شما. فعالیت های بازاریابی محتوای معمول عبارتند از:

  • شروع یک وبلاگ و ایجاد محتوای با ارزش و قابل اشتراک گذاری
  • وبلاگ نویسی مهمان
  • ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی
  • نوشتن کتاب های الکترونیکی و مقالات سفید
  • پادکست
  •  انجام وبینارها
  • مسابقات در حال اجرا و خرید و فروش
  • دریافت وبلاگ نویسان برای بررسی محصول شما
  • پیوستن به انجمن ها، گروه ها و Subreddits
  • بازاریابی نفوذگر
  • با استفاده از بازاریابی ایمیل برای ایجاد یک ارتباط قوی تر با کاربران
  • بهبود دید در محتوای با جستجوگرها
  • گرفتن اطلاعات در بازارها و سایت های مربوطه، مانند Product Hunt
همین حالا ببینید:  موتور جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟

مثال های هک رشد

برخی از نمونه های مشهور مبارزات موفقیت آمیز رشد هک عبارتند از:

  • Dropbox، که کاربران موجود را برای دعوت از موارد جدید با ذخیره سازی اضافی پاداش می دهد
  • هاتمیل، که یک خط را به هر ایمیل خروجی اضافه کرد و مردم را تشویق کرد تا برای حساب جدید ثبت نام کنند
  • AirBnB، که از Craigslist برای پیدا کردن و بازار برای افرادی که به دنبال اقامت مقرون به صرفه هستند استفاده کرد

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: برچسب‌ها: هک رشد Growth Hacking چیست؟ , ,
:: بازدید از این مطلب : 48

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

فروش اسید سیتریک (جوهرلیمو)

Citric acid

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی ، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اسید سیتریک با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت پودری عرضه می گردد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

اسید سیتریک یا جوهرلیمو یکی از اسیدهای آلی است که در مرکباتی نظیر لیموترش و پرتقال وجود دارد. این ماده با فرمول شیمیایی C₆H₈O₇ دارای شکل ظاهری کریستالی و یا پودری سفید رنگ است. این اسید به دو دسته خشک و ۱ آبه (آبدار) تقسیم می شود.

اسید سیتریک

خصوصیات اسید سیتریک

  • ماده ای بصورت بلورهای غیرشفاف، بی بو و با مزه ترش و مطبوع است.
  • سیتریک اسید ماده ای اشتعال پذیر است.
  • ماده ای با خاصیت بافری و غیر سمی

کاربرد اسید سیتریک

  • حدود  ۷۰ درصد از این اسید و نمک هایش در صنایع غذایی استفاده می‌شود.
  • از سیتریک اسید و نمک هایش در تهیه محلول ‌های ضد انعقاد خون مانند تری سدیم سیترات استفاده می‌شود که از طریق تشکیل کمپلکس یون کلسیم از انعقاد خون جلوگیری می‌کند و برای بیمارانی که بعد از هر گونه حادثه ای دچار خون ریزی شدید هستند استفاده می شود.
  • در فرمولاسیون محصولات بهداشتی و آرایشی نیز اسید سیتریک خشک و آب دار کاربرد دارد.

منبع: بهار لب ور



:: برچسب‌ها: اسید سیتریک , مواد شیمیایی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

فروش آمونیاک ۲۵%

Ammonia 25%

بهار تجهیز فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش آمونیاک ۲۵% با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب به مشتریان می باشد. این محصول ساخت شرکت مرک آلمان بوده و به صورت مایعی عرضه می گردد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه خرید به قسمت تماس با ما مراجعه و از طریق فرم یا شماره های تلفن با ما تماس بگیرید.همچنین میتوانید از فرم ثبت سفارش استفاده کنید و محصول در خواستی خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

آمونیاک ترکیب شیمیایی با فرمول NH₃ یکی از مهم ترین ترکیبات هیدروژنه ازت بوده و در طبیعت از تجزیه مواد آلی ازت دار حاصل میگردد. این ماده را می توان از تقطیر زغال سنگ بدست آورد و مهم ترین روش صنعتی تولید آن نیز روش هابر نام دارد. عناصر تشکیل دهنده آن نیتروژن(ازت) و هیدروژن است و حالت گازی آن از هوا سبکتر بوده و به سهولت به مایع تبدیل می شود.

آمونیاک

خصوصیات آمونیاک ۲۵ %

  • مایعی بی رنگ با بویی تند، نافذ و شدیداً محرک است.
  • قابلیت انحلال بالایی در آب دارد.
  • یک ترکیب بازی است.

کاربرد آمونیاک ۲۵%

آمونیاک۲۵% کاربرد های زیادی دارد از جمله :

  • در تولید کودهای شیمیایی ازت دار کشاورزی
  • تهیه اوره ، هیدروکسیل آمین و هیدرازین در کارخانجات یخ سازی
  • تولید دارو و صنایع شیمیایی

منبع: بهار لب ور



:: برچسب‌ها: آمونیاک , مواد شیمیایی آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

افزایش حجم آپلود در xampp

در مطالب اخیر تیک تم با آموزش معرفی و دانلود نرم‌افزار Xampp در خدمت شما بودیم و در آن نرم‌افزار زمپ را به صورت کامل معرفی کردیم. اگر شما هم عضو کاربران برنامه‌ی xampp باشید احتمالا با مشکل کمبود حجم آپلود در زمپ مواجه شده اید. در این آموزش برای حل این مشکل و افزایش حجم آپلود در xampp روش بسیار ساده‌ای را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش افزایش حجم آپلود در XAMPP

برای افزایش حجم ایمپورت SQL در نرم افزار XAMPP از phpmyadmin استفاده می‌کنیم. این کار با تغییرات در max_allowed_packet و افزایش زمان آپلود در فایل‌های php.ini و my.ini امکان پذیر است.

 

به یاد داشته باشید که قبل از هر گونه تفییری از فایل‌های php.ini و my.ini یک نسخه پشتیبان یا بک آپ بگیرید.

گاهی اوقات لازم است که اطلاعات موجود در دیتابیس هاست را برای رفع خطا یا بررسی‌های دیگر در نرم افزارهایی که برای شبیه سازی سرور وب وجود دارند، مثل نرم افزار xampp وارد نمائیم که اگر صرفا از تنظیمات پیش فرض استفاده کنیم، با پیغام خطای زیر مواجه خواهیم شد:

You probably tried to upload too large file. Please refer to documentation for ways to workaround this limit.

همین حالا ببینید:  برترین بانو های کارآفرین ایران

افزایش حجم آپلود در xampp

افزایش حجم آپلود در XAMPP

برای اعمال تغییرات درست در کدهای فایل php.ini و نیز فایل my.ini مراحل آن را شرح داده ایم. اما به این دلیل که line هر کد در نسخه ApacheFriends XAMPP version 1.7.7 است، حتما در نسخه‌های جدیدتر احتمال تغییر در شماره خط آن وجود دارد. پس بهتر است با استفاده از Search هر قسمت، اعداد مورد نظر خود را افزایش دهید. دقت کنید که این راهنما برای افزایش حجم ایمپورت SQL در ورود یک دیتابیس ۱۰۰Mb در نظر گرفته شده است.

چگونه حجم آپلود در XAMPP را بیشتر کنیم؟

ابتدا برای تغییر در فایل php.ini به مسیر زیر بروید:

“C:\xampp\php\php.ini”

سپس مراحل زیر را طی کنید:

مرحله یک

در این مرحله باید عددی که به صورت پیش فرض روی ۶۰ قرار گرفته را به ۶۰۰ تغییر بدهید.

مرحله دوم

در این مرحله باید عدد های پیش فرض را به یک عدد بالاتر به دلخواه عوض کنید. به همین سادگی

همین حالا ببینید:  چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای سایتمان انتخاب کنیم

مرحله سوم

مرحله چهارم

مرحله پنجم

مرحله ششم

سپس برای تغییر در فایل my.ini به مسیر زیر بروید و تغییرات زیر را در این فایل ایجاد کنید:

“C:\xampp\mysql\bin\my.ini”

مرحله هفتم

 

مرحله هشتم

بعد از اعمال تغییرات بالا از پنل زمپ یا سرویس های ویندوز ، آپاچی و sql را ریستارت کنید یا سیستم عامل را ریستارت کنید.

همین حالا ببینید:  افزونه وردپرس سوپر کش WP Super Cache

 

ما امیدواریم که توانسته باشیم با ارائه راه‌حل بالا برای حل کردن این مشکل به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. گروه تیک‌ تم آرزومند موفقیت شماست.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 56

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Mozhde

آپلود فایل در وردپرس

سلام دوستان به تیک‌تم خوش آمدید. در این مطلب با آموزش افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس در خدمت شما هستیم. افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس کار بسیار ساده ای است که در چند مرحله کوتاه امکان پذیر است. در این مطلب این کار را به طور کامل انجام خواهیم داد. با ما همراه باشید.

افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بسیاری از کاربران حجم آپلود فایل در وردپرس بسیار کم می باشد. احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید که وقتی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می خواهید فایلی را آپلود کنید با خطای محدودیت حجم آپلود روبه رو می شوید. این مورد بستگی به تنظیمات php سرور هاست شما دارد و برای همه متفاوت است. متاسفانه برای برخی از کاربران حتی حجم های ۱ مگابایت و ۲ مگابایت نیز دیده شده است. که این مقدار تقریبا برای هیچ کاری به جز عکس های کم حجم مفید نیست. اما نگران نباشید زیرا قابل حل است و می توان با استفاده از روش‌هایی افزایش حجم آپلود در وردپرس را انجام داد.

ممکن است برخی هاستینگ ها برای امنیت بیشتر بعضی از این تغییرات را در سرور مسدود کرده باشند. در اینصورت پس از اعمال تغییرات وب سایت شما با خطای interval sever error مواجه می شود که برای رفع آن تنها کافیست کد اضافه شدن را مجدد از فایل خود حذف نمایید.
همین حالا ببینید:  بهترین زمان از هفته برای ارتقاء فروشگاه ووکامرس و فروش بیشتر

آپلود فایل در وردپرس

روش های افزایش حجم آپلود فایل در وردپرس

برای بالا بردن حجم آپلود در وردپرس روش‏‏‏‏‏‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

۱- تغییر در فایل php.ini اصلی

اگر شما از سرور مجازی استفاده می کنید و یا دسترسی به فایل اصلی php.ini دارید باید دو مقدار زیر را تغییر دهید و سپس وب سرور خود را ری‌استارت نمایید. فایل وردپرس php.ini در پوشه wp-admin قرار دارد. همچنین اگر در لوکال کار میکنید در برنامه wamp یا xampp دسترسی به این فایل راحت است و از منوهای خود برنامه قابل انتخالب و ویرایش است. کد زیر رو به آخر آن اضافه کنید:

 

اگر اتصال شما به اینترنت کم سرعت است max_input_time را افزایش دهید، در غیر اینصورت هنگام آپلود خطای IO خواهید گرفت. برای یک اتصال با آپلود متوسط ۸ کیلوبایت در ثانیه مقدار ۱۲۸۰۰ مناسب است.

۲- افزونه

این افزونه را از سایت وردپرس دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب این افزونه شما می توانید مقدار دلخواه خود را وارد کنید تا حداکثر حجم آپلود وردپرس شما تغییر کند.

با استفاده از این افزونه شما می تونید حجم آپلود را تا ۳۲ مگ افزایش بدهید. کافیست افزونه را نصب و فعال کنید. برای  فعال سازی از قسمت ابزارها / Upload Max Filesize  باید در این قسمت شما باید روی custom settings کلیک کنید و افزونه را اجرا کنید .در اینجا می توانید حجم ۳۲ مگ را مشاهده کنید. اگر حجم آپلود افزایش نیافت چند ساعت بعد مجددا چک کنید. بعد از این که تغییرات اعمال شد می توانید افزونه را غیر فعال کنید. کار این افزونه وارد کردن چند خط کد به فایل های php5.ini  و php.ini هست. وقتی افزونه را اجرا می کنید کدهای لازم برای افزایش حجم آپلود در فایل ها نوشته می‌شوند.

  • افزونه PBP Increase upload limit

افزونه PBP Increase upload limit یک افزونه فوق العاده برای افزایش میزان آپلود وردپرس و از بین بردن محدودیت در بارگذاری فایل ها هست. این افزونه میزان حجم آپلود را تا ۲۵۰ مگ افزایش میدهد. فقط کافیست افزونه را نصب و فعال کنید و تا ۲۵۰ مگ فایل را به راحتی در وردپرس خود آپلود کنید.
نصب این افزونه‌ها در وردپرس مثل سایر افزونه هاست.

همین حالا ببینید:  تغییر اندازه کادر ویدیو در وردپرس

۴- قرار دادن کد های زیر در functions

گاهی با قرار دادن کدهای زیر در فایل function قالب مشکل حجم آپلود فایل در وردپرس رفع شده است. می‌توانید این فایل رو از طریق ویرایش پوسته در داشبورد وردپرس قسمت نمایش نیز پیدا کنید:

 

اضافه کردن این کد در functions.php روی بعضی وب سایت های وردپرسی جواب نمی‌دهد.

۵- روش htaccess

شما می توانید با قرار دادن کد های زیر در فایل .htaccess حجم آپلود در وردپرس را افزایش دهید. در صورتی که این فایل در قالب شما وجود ندارد می توانید آن را در public_html با نام .htaccess ایجاد کنید.

 

 در صورتیکه هیچ یک از این روش ها برای شما پاسخگو نبود باید با پشتیبانی هاست خود تماس بگیرید و درخواست کنید که مقدار upload_max_filesize و post_max_size و max_execution_time را برای شما تغییر دهند.

همین حالا ببینید:  تگ های عنوان و تاثیر آن ها در سئو سایت و استفاده اصولی از آن در سایت

ما امیدواریم  که توانسته باشیم با ارائه روش های بالا برای حل کردن مشکل سایتتان به شما کمک کرده باشیم. همچنین اگر روش دیگری برای حل این مساله دارید آن را در نظرات با ما در میان بگذارید. تیک‌تم آرزومند موفقیت شماست.

 

هنوز مشکل دارید؟!

در نظرات مشکل خودتون رو مطرح کنید

:: بازدید از این مطلب : 62

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آبان 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد